דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הזכייה הגדולה ביותר

הזכייה הגדולה ביותר

עכשיו אנחנו צריכים לעבוד ביתר מרץ, כבר התקרבנו למצב שממנו אנחנו יכולים להשׂיג ערבות. יכול להיות, שזה יהיה מועיל לדמיין לעצמנו בכל הצבעים, עד כמה אנחנו מפסידים אם איננו משׂיגים אותה.

תארו לעצמכם, שלא הצלחנו להפיק מכנס "קבלה לעם" העולמי שייערך בנובמבר שום דבר פרט לפסטיבל יפה, ולא החדרנו לתוך הפעולה הזאת את נקודת האיחוד. מה יקרה איתנו, הרי איננו יכולים להתקדם בצורה ריאלית! ואנחנו החלטנו שהשנה אנחנו חייבים להשׂיג איחוד, וצריכים לזכור את זה בזמן ההכנה לכנס.

אין שום בעיה להשׂיג את האיחוד הזה, אם אנחנו נתייחס אליו בכל הרצינות ורק כשכולנו יחד. זה נגיש לאנשים שהרבה פחות מפותחים מאיתנו. הקבוצה שלנו עשתה הכנה עצומה. אנחנו פשוט נמצאים לפני מחסום פסיכולוגי. הקושי העיקרי הוא שאיננו יכולים לתאר לעצמנו את המושׂג הזה עצמו, את המטרה הזאת. לכן צריך כל הזמן לחשוב על זה, להימצא במחשבה האחת הזאת, כדי שייראה לנו: מה הוא ההפסד ביחס לזכייה ולרווח, ומה בדיוק אנחנו מפסידים!

אנחנו כבר נמצאים בקשר במערכת הכללית, עלינו רק לגלות את זה מתוך המצב שלנו. שום דבר יותר לא מתרחש חוץ מהגילוי היחסי הזה. כל זה כבר כאן! ובאותה הצורה זה מתייחס כלפי כל העולם, אך לנו יש משהו גדול יותר, הרי עשינו הכנה גדולה יותר.

המערכת הרוחנית הפכה להיות קרובה לנו יותר: אנחנו בעצמנו התקרבנו אליה ומשכנו אותה אלינו, היא כבר החלה "לצוף" (להתגלות) מתוך המעמקים, להתקרב אלינו. אנחנו צריכים עכשיו רק להשקיע מאמצים, כדי לגלותה. ולאחר הגילוי הראשון, יהיה לנו הרבה יותר קל לעבוד. הקושי העיקרי זה לעלות למדרגה הראשונה ביותר.

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "מבשרי אחזה אלוקי", 08.10.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest