דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הזדמנות לתקן את העולם

הזדמנות לתקן את העולם

laitman_2009-06_1300_70.jpg

הדבר העיקרי ביותר בכנס הצפוי הוא העבודה הפנימית שלנו, כדי שבכוונה הנכונה שלנו ניתן לכל משתתפי הכנס ולכל עם ישראל להרגיש שאם עכשיו תכונת "ישר-אל", "ישר אל הבורא", הקיימת בכל אדם בעולם, המפוזרת בין הקליפות, תתאחד – זה יביא לתיקון העולם.

אם הזדמנות כזאת מתגלה, זה סימן שאין צורך בכמות אנשים בקנה מידה גדול בכדי להשיג גילוי רוחני. חסר לנו רק הקשר בינינו, ולא כמות בני האדם. הכמות כבר מספיקה, חסר רק החיבור והאיחוד. אם נתאחד, "הנר" ידלק. כי הרי על ידי האיחוד בינינו אנחנו נבנה מסך כללי, ואז האור מייד מדליק אותו.

יש לך שמן – הרצון ליהנות, מסך – הוא הפתילה והאור העליון, הנמצא מעל לפתילה. באותו המקרה, כשיש לך מסך המחבר את הרצון ליהנות שלך עם האור, כלומר הרצון שלך להידמות לאור (כי מסך – הוא כוח התגברות, כשאני רוצה להתחבר עם כולם למרות האגואיזם, המפריד אותי מהם) – זה מתרחש ונוצר הקשר. כל העבודה שלנו וכל ריכוז הכוחות הוא רק באותה נקודת האיחוד של המסך או ה"פתילה". למטה – שמן, למעלה – אור, ובאמצע – הנקודה הזו, שבה עלינו להתאחד יחד. ואז האש תידלק.

אם נותנים לנו להגשים אפשרות כזאת, כמו הכנס הקרוב, אז החיסרון הוא רק בקשר הפנימי. המסה הקריטית כבר קיימת. עכשיו יחד עם כל החברים שלנו בכל העולם אנחנו צריכים לחשוב על זה שצריך להדליק את נקודת המגע הזו, את ה"נר" הזה.

יש לנו את כל הסיכויים. הכל תלוי רק בנו. השמן ישנו, האור נוכח, יש אוסף של הנשמות.

זה לא ריאלי לעשות זאת לבד, אבל ביחד – זה קל!

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 17.02.2010

רשומות קודמות בנושא:
יש לנו את כל התנאים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest