דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ההשגה הגבוהה ביותר

ההשגה הגבוהה ביותר

הכוח העליון מנהל את כל הטבע והוא בעצמו זה הטבע, מפני שהבורא זה הטבע. השׂכל והתבונה הם המרכיב הגבוה ביותר שלו ומהדרגה הזו הוא מנהל הכול.

כשאני אומר שאני רוצה לגלות ולדעת את משמעות החיים, את משמעות הקיום שלי, את הכוח העליון שברא אותי ומנהל את הכול, זה אומר שאני רוצה להשיג את השׂכל של הבורא, את המחשבות, האפשרויות, הכוונות והתוכניות שלו, זה נחוץ לי בחיים.

לכן השגת השׂכל העליון  נחוצה עבורי ביותר, אחרת אני נמצא תחת ההנהגה המלאה שלו. באפשרותי לעצום עיניים, ללכת בנחת קדימה ושימשיך לנהל אותי באותו אופן, אבל אז לא אוכל בשום צורה להשתתף בהנהגת החיים שלי ולא אוכל לשנות אותם.

המטרה והתוכנית של השגת השׂכל העליון, מאפשרת לי לעלות בעצמי לדרגה הזאת, להיכנס להנהגה האישית שלי ולהתערב במה שהוא עושה איתי. יתכן שהוא בעצמו רוצה בזה? אני אוכל להיות שותף שלו ולנהל כפי שהוא מנהל אותי. אני אוכל סוף סוף להבין מה הוא רוצה ממני, מדוע הוא קורא לי, מושך ודוחף אותי. סוף סוף אוכל להבין את היחס שלו אליי.

כל מה שאנחנו חווים בתוכנו ומחוצה לנו מתעורר על ידו ואני רוצה לדעת לאיזו מטרה וכיצד עלי לפעול. יתכן שאוכל לתפוס את עצמי, את העולם, את החיים ומטרות נוספות ולהשיג מה שאפשר, באופן אחר לגמרי. יתכן שבהשגת השכל העליון, אוכל לעלות לדרגה של נצחיות אין סופית ואפשרויות מיוחדות. כלומר, השגת מחשבת הבריאה צריכה לפתור את כל בעיותיי. לכן עלינו להשתוקק לזה. בואו ננסה ונגלה מה אנחנו יכולים לרכוש ועד כמה נוכל לשנות את עצמנו ואת גורלנו.

מתוך שיעור וירטואלי, 21.04.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest