דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ההצלחה נקבעת על ידי ההכנה

ההצלחה נקבעת על ידי ההכנה

שאלה: האם צריך להתכונן כבר עכשיו לזה, שאנחנו נהפוך בכנס ל"עשירייה" אחת?

תשובתי: אי אפשר להשיג שום הישג רציני ללא הכנה. אם ההצלחה באה ללא הכנה, זה סימן שנתנו אותה מלמעלה: נתנו לך דחיפה ואתה רץ ועושה את כל מה שבשבילו העירו אותך. ההצלחה הזאת לא נרשמת על חשבונך.

כל התקדמות רצינית מצד התחתון, נקבעת רק על ידי הכנה ולפי הגודל של ההכנה. אני יכול לבצע פעולה שנמשכת עשר שניות, אבל עשיתי אליה הכנה של עשר שנים. ההכנה הזאת היא שתקבע את עוצמת הפעולה.

לכן אנחנו צריכים לחשוב על ההכנה. אנחנו ממשיכים את העבודה בעשיריות כדי להכין את עצמנו לכנס, לעשירייה אחת גדולה. אחרת אתה תגיע לכנס, לתוך קהל של אלף איש ופשוט תצא מהגבולות של העשירייה שלך. ואילו אתה צריך עם כל העשירייה שלך להיכלל בכנס ולראות את כולם כעשירייה אחת.

אסור לצאת מגבולות המעגל, אבל בכנס בתוך המעגל הזה נכללים כולם. כל המקום הזה וכל האנשים, זה גבולות של המעגל שלך. ואחר כך אנחנו נעבוד על איך להתקשר וירטואלית עם כל הקבוצות האחרות, כדי שהמרחק לא יפריד בינינו.

אחר כך אנחנו נעבוד על כך, שגם הזמן לא יפריד בינינו. אנחנו נתחיל להתקשר עם אותם המקובלים שחיו בכל הזמנים, מפני שהזמן לא קיים! מובן לנו איך יכול להיות שאין מרחק, כי אנחנו יכולים להתחבר בצורה וירטואלית עם כל נקודה שבעולם. אבל גם הזמן לא קיים. אפילו העולם הזה שלנו מתקרב לכזה גבול, שמאחוריו הזמן נעלם. אנחנו צריכים לעבוד על זה שהמושגים זמן, תנועה ומקום, ייעלמו.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 28.05.2013

ידיעות קודמות בנושא:
חבר מנהל
נתמוסס זה בזה
כל הכנס, זו "עשירייה" אחת

One comment

  1. מרב רגש ומחשבה כתבתי שיר לעשיריה שאנחנו עובדים יחד.
    עשיריה שלי ,יחידה שלמה,עשר ספירות,
    כתר חכמה בינה חסד גבורה תפארת נצח הוד יסוד מלכות
    עשיריה שלי אהובה הקשר בינינו עושה נחת-רוח לבורא
    ועכשיו נפתח את את הלב כאשה אחת מול גבר אחד נבקש מהבורא את האור שיתקן אותנו דרך חיבור הגברים יחד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest