דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / ההפצה היא הערובה שלנו

ההפצה היא הערובה שלנו

ישנם אנשים שחושבים, שאם הם שומעים את השיעורים שלנו, קוראים את הבלוג שלי ומחליפים ביניהם מיילים, הם משתתפים בהתקדמות הכללית. למעשה אין כאן שום השתתפות מעשית. ככל שאתה מביא לעולם את המסר שלנו, במידה הזאת אתה מתקדם. אל תשכח את זה. אם אתה לא עוסק בהפצה, אז אתה לא נע ולא מתקדם. לכן תעשה לעצמך בסוף היום דין וחשבון: האם עשית משהו או לא? כאן רק המעשים הקונקרטיים יכולים לשמש עבורך כקנה מידה. אבל אל תצפה שמישהו יעשה אותם עבורך.

להיות חבר בבני ברוך, זה אומר להפיץ את חכמת הקבלה או את מסר הערבות. להפיץ בפועל, עם מספרים ודוחות ריאליים, שאותם אתה יכול להציג. אבל אם אתה סתם מוריד את השיעור, זה לא שווה שום דבר.

בכנס אנחנו השגנו את נקודת החיבור. אנחנו השגנו אותה בזכות זה שכל העולם דורש את זה מאיתנו. השאלה היא, האם אנחנו מוכנים לענות על הדרישה שלו? האם אנחנו מסוגלים להוביל אותו קדימה, לתת לו את שיטת התיקון והחיבור? אנחנו יכולים להתקדם רק על ידי מימוש המשימה הזאת, ולא בשום צורה אחרת.

מטרת הבריאה קוראת לכל העולם להתקדם קדימה, ולא לנו אישית. אנחנו מהווים את האמצעי להתקדמות הכללית. אם האמצעי מבצע את הייעוד שלו – אז זה בסדר, וגם הוא מתקדם יחד עם כולם. ואם הוא לא מבצע, אז יימצא אמצעי אחר. אין לנו ערובה לשום דבר. תסתכלו על הקבוצות שאינן עוסקות בהפצה, או ליתר דיוק, על מה שנשאר מהן. איך אפשר להתקדם קדימה מבלי לבצע את המלצותיהם של המקובלים, שנובעות מהשגת חוקי הבריאה? זוהי לא הגחמה שלי, זה כתוב במקורות.

לכן, תשימו לב לכך שאתם מפגרים בהפצה אחרי התפתחות העולם, ועוד מחפשים לזה כל מיני תירוצים. אבל לא יכולים להיות כאן שום תירוצים. הרי מדובר כאן על פעולות קונקרטיות, שאינן קשורות עם המצב הנוכחי של האדם, עם העליות והירידות שלו.

לכן, אם אתם רוצים להתקדם, זוהי הדרך.

עד עכשיו נתנו לנו אפשרות ללכת קדימה, אבל העתיד בכלל לא מובטח לנו. רק בזכות ההפצה אנחנו הולכים קדימה. היא הערובה שלנו. ולכן בסוף היום צריך לעשות סיכום מדויק: מה עשיתי היום עבור העולם? כי הוא הרי זקוק לזה, והבורא סידר את הכול בצורה כזאת: גילו לי את חכמת הקבלה רק כדי שאפיץ אותה הלאה, בלבוש זה או אחר. אני המתאם, החוליה המעבירה. אחרת לא ייצא שום דבר.

מתוך שיעור על מאמר של הרב"ש, 12.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:
אף חוליה אינה מיותרת
לשפוך את האור לעולם
נציגי העולם העליון

One comment

  1. השאלה היא איך אני בקבוצת-ירושלים מפיצה מפיצים לעולם את חכמת-הקבלה את הערבות ?רוצה פירוט מה מותר מה אסור ?איזה פעולות פיזיות לעשות ?מחכה לתשובתך בברכה ותודה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest