דף הבית / משבר עולמי / ההלם הכפול של אוקטובר 2012

ההלם הכפול של אוקטובר 2012

מאמר דעה מתוך המעבדה האירופאית לחיזוי פוליטי (GEAB):

סוף קיץ 2012 יהווה התחלה לשיקום הגוש האירופי, אולם אירופה תישאר במיתון במשך כל השנה הבאה. ככל שגוש האירו מתקדם מבחינה תשתיתית, כך בא לידי ביטוי יותר ויותר האופי המזויף של הכלכלות האמריקאית, הסינית, היפנית והברזילאית. כל הכלכלות המהותיות של העולם נכנסות לשלב של מיתון, דבר ששואב את העולם החברתי-כלכלי והפיננסי אל תוך חור שחור.

לקראת סוף אוקטובר 2012, הכלכלה העולמית תישאב אל חור שחור, תהליך שיתרחש על רקע המצב הגיאופוליטי העולמי המתוח. מבחינה מלחמתית-אסטרטגית העולם מתוח עד המקסימום. בשבועות הקרובים תשתלט על כדור הארץ סופה של משברים וסכסוכים חסרי תקדים.

ארה"ב עוד בתחילת המשבר הנוכחי סירבה להכיר במציאות, תוך שימוש בהתחמקויות פיננסיות וצבאיות, אבל עכשיו כל זה הוכיח את חוסר היעילות שלו. בגלל חוסר האונים של המדיניות הפוליטית של ארה"ב, נהיה עדים לאירועים כלכליים שליליים רבים בשבועות הקרובים. זאת משום שמשככי הכאבים בתחום הזה נגמרו! האינטגרציה המואצת של גוש האירו תדחק את השפעת ארה"ב מתוך המבנה האירופי.

התייחסותי: הכול תלוי באופי התנועה של העולם אל האיחוד – בדרך טובה, על ידי הבנת המצב הבריא היחיד, או בדרך שבה הכרת המצב העתידי הבלתי נמנע הזה תתברר לא מתוך חשיבה אלא מתוך ייסורים. מוכרחים להגיע למצב שבו לכל אדם בעולם יוסברו באופן ברור שתי האפשרויות הללו של הבאת העולם לאיחוד – להשתוות הצורה לטבע, מה שמבטיח את רווחתו של האדם.

ידיעות קודמות בנושא:
האיחוד האירופי עוצם עיניים אל מול הסכסוכים הפנימיים
הכלכלה העולמית נכנסת לעונה של הוריקנים כלכליים
20 הסימנים לכך ש-2012 תהיה שנת האפוקליפסה הכלכלית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest