דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / ההיסטוריה חוזרת

ההיסטוריה חוזרת

הערה: בראיון שערך עיתונאי ישראלי עם נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, הוא תקף בחריפות את הקהילה היהודית האמריקאית. הוא אמר שהנוצרים האוונגליסטים אוהבים את ישראל יותר מהיהודים שחיים בארה"ב. בעבר לישראל הייתה שליטה מוחלטת בקונגרס, והיום נראה שזה ההיפך הגמור, ונראה שיהודי ארצות הברית לא אוהבים את ישראל או שלא איכפת להם מישראל.

תגובתי: כן, אתם כבר שמעתם אותי אומר זאת הרבה פעמים. יהודים בארה"ב לא אוהבים את ישראל, הם לא מכירים במדינת ישראל, הם לא רוצים לשמוע עלינו, הם מתביישים בישראל, ומיום ליום מתרחקים מהיהדות. עוד יגיע הזמן והם יסירו גם את הסממנים היהודיים לגמרי, כי הם מלא ירגישו ביטחון בשום מקום.

יש שני דברים שמחזיקים זה את זה. מצד אחד היהודים שונאים את היהדות האמיתית, כלומר את ישראל ואת החיבור לעם ישראל, ומצד שני מופנית כלפיהם יותר שנאה מצד הקהל הלא יהודי. זה בדיוק אותו דבר כמו המצב שבו היינו בתחילת המאה הקודמת ועד מלחמת עולם השנייה. גם אז יהודים עזבו את היהדות, התרחקו מהחיבור ביניהם, יצאו לעולם הפתוח, התחילו להתערבב עם המקומיים, עד שזרקו אותם למחנות ריכוז. אותו הדבר יקרה כעת ובצורה הרבה יותר חריפה, תקיפה ומהירה.

לכן ללא ספק השואה הבאה תהיה באמריקה, ויש יהודים אמריקאים שכבר מרגישים את זה ועוברים לישראל, ההיסטוריה חוזרת.

 

מתוך ישיבת כתבים, 19.12.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest