דף הבית / חינוך, ילדים / ההוראות לא תיפולנה משמיים

ההוראות לא תיפולנה משמיים

שאלה: האנשים שהתאספו בקבוצת מיקוד, עובדים חודשים רבים על החומר על אינטגרליות. אולם בפועל מתברר, שהמידע הזה הוא בכל זאת לא מספיק.

תשובתי: לא מספיק. אני מסכים. האנשים צריכים להוסיף מתוך הניסיון שלהם. שום דבר לא נרשם מלמעלה. ההוראות לא תיפולנה מהשמיים או מאיזה כוכב. הן לא תופענה משום מקום, אלא רק מתוך האדם עצמו. עד כמה שהוא יחפור בתוכו, והעיקר לא בפנים, אלא מעל עצמו, להתעלות, למשוך את עצמו בשערות מהמצב הבהמי הזה לדרגה הבאה, אז, במידה הזאת הוא יתחיל להבין יותר.

אתם כאילו מחכים ודורשים את זה. אבל ממי? בעולם ישנם אנשים שמבינים את זה. מה מספרם? כמה מאות בני אדם, לא יותר. את כל השאר אנחנו צריכים לפתח, לרשום ולתאר. ויחד עם זה, מה שמעניין, המומחים הקודמים, למעשה לא יוכלו לעשות את זה.

כמה ששוחחתי עם כלכלנים, אבל לאחר הניסיונות שלהם להבין לעומק את השיטה, הם אומרים שבכלכלה אין שפה, אין אפשרות לתאר את מה שאנחנו מדברים עליו, מפני שהיא בנויה רק על ויכוח. אם אין ויכוח, אז אין על מה לדבר. ועכשיו ויכוח לא קיים וגם לא יהיה. לכן כל הכלכלה נופלת, ואף אחד לא יודע איך להתקדם מכאן.

ואילו אנחנו מציעים כלכלה ללא ויכוח, כלכלה של צריכה חכמה. אתה חייב ליצור כאלה מפעלים, כאלה יחסים הדדיים בין כל המחלקות, המפעלים, המדינות, שיספקו את כל האוכלוסייה של כדור הארץ בסל של צריכה חכמה.

מתוך תוכנית מס' 18 על החינוך האינטגרלי, 29.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
מדריך מעשי בשיטה האינטגרלית
מאמץ רצוני של האנושות
האדם של היקום

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest