דף הבית / כללי / הדרך אל המדרגה העליונה

הדרך אל המדרגה העליונה

שאלה: אם אני עבד של הרגשות ונמצא בשליטת רצונות שנכפו עליי, איך חכמת הקבלה תעזור לי לשנות את התפיסה שלי אם זו תוצאה ישירה של הרצונות וההרגשות שלי?

תשובתי: כל הרצונות וההרגשות שלך נקבעים לפי המדרגה שבה אתה נמצא, על ידי התכונות העיקריות שלך. עכשיו הן אגואיסטיות, אם תתחיל ללמוד באופן רציני את חכמת הקבלה, תמשוך על עצמך מה שנקרא "האור העליון", והוא יתחיל בהדרגה לשנות אותך. בהתאם לזה תתאר לעצמך בתכונות החדשות שלך עולם אחר.

העולם הכי קרוב אלינו הוא עולם שבו תתחיל להרגיש שהכול נמצא במצב של איחוד מוחלט, אינטגרליות, קשר הדדי מלא. זו הרגשה בדרגה הקטנה ביותר, ולא עומק ההשגה של כל אובייקט ושל השכבות שלהם. כלומר, אתה משיג את אור הנפש של עולם העשיה, את המדרגה הראשונה מתוך 125 המדרגות. זה ייתן לך איזושהי תמונה שיש משהו גבוה יותר ממדרגתך.

שאלה: דרך החושים הטבעיים שלי אני תופס את העולם הגשמי. כאשר נתחיל להתאחד עם בני אדם אחרים תופיע אצלנו הרגשה איכותית חדשה, העולם העליון. האם זה נקרא "בורא"?

תשובתי: זו הדרגה הבאה. אתה יכול לקרוא לה "בורא" מפני שזו דרגה שגבוהה ממך, אבל אתה עולה אליה והופך להיות כמוהו. אנחנו תמיד קוראים למדרגה גבוהה מאיתנו בשם "בורא". היא מיד מתגלה והופכת להיות גבוהה יותר.

מתוך שיעור וירטואלי, 26.08.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest