הדרך אל החופש

laitman_2009-11-29_0032_70.jpg

שאלה: הכנס הגדול מתקרב וישנה תחושה של חג הקרב ובא. באיזה מצב חשוב לנו עכשיו להשתדל להחזיק את עצמנו?

תשובה: הכי חשוב זה להתרכז בכוונה. חגיגה ופסטיבל זה מצויין, אך אנחנו מתאספים בשביל עבודה פנימית רצינית. לכן קודם כל אנחנו צריכים לדאוג על הכוונה שלנו – מעל לכל דבר אחר!

רק דבר אחד חשוב – האם אוכל להיות בימים האלה בכוונה נכונה יחד עם עוד אלפי אנשים, שנמצאים אתי באולם אחד, ועוד עם מיליונים בכל העולם, שגם מצטרפים אלינו בפנימיות.

רק הכוונה תביא אותנו למטרה – על ידי הכוונה אנו מושכים את הכוח שמתקן אותנו, מחבר ומשחזר את הקשר שנשבר אך ורק ביחס לתפיסת המציאות שלנו. כלומר אנחנו מתקנים את השבירה, וזה אפשרי רק על חשבון הכוונה או עליית המ"ן – הבקשה, "שער הדמעות".

אני מרגיש שאנחנו נמצאים בנקודה היסטורית ואני דואג מאוד להצלחה. אנחנו צריכים לשהות ביראה כדי שנצליח להשיג את מחשבת הבריאה, הרי כתוב: "הכל בידי שמיים חוץ מיראת שמיים". חוץ מיראה מפני הבורא, הכל בידי שמיים.

אם נותנים לנו מלמעלה הזדמנות לבצע את זה ובכלל שולחים לנו את הרעיון הזה, משמע שבאמת הגענו למצב, כשאנו יכולים ללמוד את ספר הזוהר ולגלות אותו לעם. אנו רואים כיצד זה פותח את האנשים ומושך אותם למטרה רוחנית. אנחנו רוצים להעביר את הזוהר לאנשים בעדינות ובאהבה, כמו לחברים, לאהובים, לבעלי אישיות גדולה.

זהו מאורע היסטורי, הרי בספר הזוהר כתוב שהוא מיועד לזמנים של גמר התיקון, לימות המשיח, כדי להוציא מגלות לגאולה את ישראל, כלומר את אלה שמשתוקקים "ישר-אל".

זה לא ריאלי לעשות זאת לבד, אבל ביחד – זה קל!

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 18.02.2010

ידיעות קודמות בנושא:
אתה נבחרת מתוך מיליארד נשמות
התקפה!
הזדמנות לתקן את העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest