דף הבית / כלכלה / כסף / הדיקטטורה באיחוד האירופי תוביל לקריסתו

הדיקטטורה באיחוד האירופי תוביל לקריסתו

דעתו של איש הפיננסים ג'ורג' סורוס: "פעולותיה של גרמניה עשויות לגרום להתפרקות האיחוד האירופי. הגברת המשמעת התקציבית החדה, שעליה מתעקשת ברלין, תקשה על המצב הכלכלי באזור. גרמניה מכתיבה את המדיניות הכלכלית האירופאית, אך הצנע יגרום לספירלה דפלציונית של החובות.

מדיניותה של גרמניה תגרום להגברת הסכסוכים הפוליטיים והכלכליים באיחוד האירופי. שלטונות האיחוד לא גילו הבנה עמוקה של העבודה הממשית של השווקים הפיננסיים ועשו את הכול בצורה לא נכונה. כיום יוון עומדת על סף פיחות המטבע ועלולים להדיחה מגוש האירו. הכיוון שגרמניה מנסה לכפות יכניס את אירופה לסחרור של דפלציה וחובות. הגרמנים כופים סטנדרטים גבוהים מדי, דבר שעלול לדחוף את מדינות האיחוד לחיכוכים הדדיים.

מדינות האיחוד התנהלו בצורה שאינה דמוקרטית והפכו לבלתי נשלטות: הן אינן יכולות להתמודד עם המשבר אותו יצרו במו ידיהן. האיחוד עשוי להתמוטט עקב החיכוכים הפנימיים. חצי מחברות האיחוד הורדו לסטאטוס המדינות המתפתחות, שמצבן הורע בעקבות חובות המט"ח, וזאת בעוד גרמניה לקחה על עצמה את תפקיד המשגיח, הכופה את המשמעת הפיננסית".

התייחסותי: רק הבנת התלות ההדדית תגרום לקבלת ההחלטות להתבצע סביב שולחן עגול, כמו במשפחה, שבה לוקחים בחשבון את כלל האפשרויות והצרכים של כולם כאחד. אך לשם כך יש להוריד את כל המחסומים. האיחוד האירופי חייב להתאחד לגמרי. סכנת ההרס תורמת לכך. לשם כך יש צורך בכוח ורצון טוב, עבודת הסברה וחינוך של האירופאים ברוח האיחוד. אחרת, אירופה תתמוטט ותרד לרמת העולם השלישי.

ידיעות קודמות בנושא:
התפרקותה של יוון הולכת ונעשית ברורה יותר
אירופה על סף "הרייך הרביעי"?
רק שלא נטבע…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest