דף הבית / כלכלה / כסף / הגנרל מחכה לממשל צבאי

הגנרל מחכה לממשל צבאי

דעתו של רא"ל או. בויקין ( BOIKIN WILLIAM ) (TruNews Radio ): כלכלת ארה"ב עומדת לקרוס, המחסור האקוטי במזון והאלימות בכל רחבי הארץ יהיו העילה להכרזה הרשמית של משטר צבאי.

על אף שארה"ב היא היצואנית הגדולה בעולם של התוצר החקלאי, במקרה של קריסת המטבע, היצרנים יקפיאו את ההספקה למפעלים הקמעוניים, והצרכנים יוכלו לשלם רק בדולרים.

כל העמים עוברים את התקופה של הפרעות עמוקות ביחסי הסחר במהלך פיחות המטבע הלאומי, וההפרעות האלה עשויות להימשך בין כמה שבועות עד מספר חודשים. בשלב זה, המזון הוא המוצר העיקרי, עד שהממשלה תציג את המטבע החדש, כדי לשחזר את המסחר הרגיל.

אם לאנשים יש מה לאכול, הם יכולים לשרוד את תקופת ההשקה של המטבע החדש. אבל אם אין להם מה לאכול, הם יתחילו להילחם.

"אני קורא לציבור בצורה נחרצת להתכונן לתרחיש הסביר ביותר של השיבושים העתידיים בערוצי חלוקת המזון בארה"ב בזמן קריסתו של הדולר. באשר לי, יש לי אספקה של מזון לשלושה חודשים ומוצרים חיוניים אחרים רבים. אני לא רוצה למצוא את עצמי לא מוכן, ואני חושב שהאנשים צריכים להתכונן לשיבושים האפשריים עכשיו. הקריסה הכלכלית היא סבירה מאוד. עלינו להיות מוכנים לכך, צריכים לחשוב על זה ולעשות תוכניות כיצד להתנהל במקרה זה."

התייחסותי: אם אנחנו לא מכירים בצורך החיבור לפי השיטה של הערבות ההדדית, מחכים לנו זמנים קשים יותר, כפי שמספרים לנו הנביאים העבריים. עד כה, כל מה שהם ניבאו, התגשם.

ידיעות קודמות בנושא:
רעב באופק
מיליונים מתכוננים לשרוד את האסון
הילרי קלינטון: משבר חדש מאיים על העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest