דף הבית / משבר עולמי / הגיע הזמן לשים קץ לאימפריה האמריקאית

הגיע הזמן לשים קץ לאימפריה האמריקאית

דעתו של וויליאם בלום (William Blum), היסטוריון: 24% מאוכלוסיית העולם רואים בארה"ב את האיום הגדול ביותר לשלום. ראוי לציין, כי איום כזה רואים רק 2% מאוכלוסיית רוסיה, ואילו בסין – 6%.

זה לא אמור להיות מפתיע, מפני שארה"ב מפילה ממשלות שנבחרו באופן דמוקרטי, מפציצה וכובשת מדינות רבות.

לאחר מלחמת העולם השנייה, ארה"ב ניסתה להפיל יותר מ- 50 ממשלות במדינות זרות, שרובן נבחרו בבחירות דמוקרטיות.

בנוסף, ארה"ב הטילה פצצות על בני אדם ביותר מ- 30 מדינות, עשתה ניסיונות התנקשות ביותר מ- 50 מנהיגים במדינות זרות, ניסתה לדכא באופן אכזרי תנועות פופוליסטיות או לאומניות ב- 20 מדינות, התערבה באופן בוטה בבחירות הדמוקרטיות בלפחות 30 מדינות.

ארה"ב מעורבת בסכסוכים צבאיים בכל רחבי העולם, וכל אחד מהסכסוכים האלה עלול להוביל למלחמה הרבה יותר גדולה. נראה כי תפקידה של ארה"ב הוא לעורר את האלימות, ולא להרתיע מפניה, להתערב במקום לתת לאזרחי אותה המדינה או האזור ליישב סכסוכים בכוחות עצמם.

כוחה של האימפריה זה עסק יקר, הן במונחים כספיים והן במונחים של חיי אדם. הדבר גבה מחיר יקר מארה"ב ואזרחיה.

העם אמריקאי כבר לא תומך במלחמה, ועמים בעולם כולו מתקוממים נגד שליטתה של ארה"ב. אנשים מתחילים להתאחד כדי לשים קץ למיליטריזם (צְבָאָנוּת, אידיאולוגיה צבאית) האמריקאי והאימפריה האמריקנית.

התייחסותי: אין ספק, שגם אנחנו מרגישים על עצמינו את הלחץ האמריקאי חסר העקרונות, והופכים להיות נוטים יותר לאותה הדעה. הכול הולך לארה"ב בצורה חלקה, עד שזה נוגע לישראל, אך העימות נגד ישראל יהיה תחילת סופה של ארה"ב.

הרי לישראל יש תפקיד – להביא את העולם לקשר משותף טוב, ובכך להעלות אותו לשלב הבא של הקיום. וישראל רק עכשיו מתחילה ליישם את התפקיד הזה. לכן, אם ארה"ב דווקא בזמנים כאלה, במקום לעזור תפגע בישראל, היא בעצמה תגרום להתדרדרותה האין סופית.

ידיעות קודמות בנושא:
המלחמה תתפשט מהמזרח התיכון לכל העולם
תוכניתו של אובמה: להרוס את ישראל
זהירות – פרובוקציה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest