דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הגיע הזמן ליישום חכמת הקבלה

הגיע הזמן ליישום חכמת הקבלה

שאלה: מדוע חכמת הקבלה החלה להתגלות להמונים רק בשנת 1995?

תשובתי: חכמת הקבלה התגלתה בהדרגה מכיוון שכך מתפתח האגואיזם באנושות. תחילה הוא היה קטן מאוד ועם הזמן הוא גדל. וכך החל מתקופתו של המקובל הענק, האר"י, חכמת הקבלה החלה להתפתח ולהתגלות.

כמו כן, חכמת הקבלה היא לא מדע חדש. הספר הראשון בחכמת הקבלה נכתב לפני 5780 שנה. שאר הספרים נכתבו לפני 2000-3000 שנה. קיימת כמות עצומה של כתבים בחכמת הקבלה, כולל ספרים מודרניים.

שאלה: מדוע חכמת הקבלה "המתינה" דווקא לעת שלנו, כדי להתגלות?

תשובתי: חכמת הקבלה לא המתינה לשום דבר, היא מתגלה לאנושות בהתאם ליכולת להביא ליישום שלה בצורה נכונה. תראה מה מתרחש עם יתר המדעים, אם האנושות מגלה אותם מוקדם יותר מיכולתה ליישם אותם בצורה נכונה, אנחנו ממציאים פצצות גרעיניות וכדומה שגורמים לנו נזק. ואילו חכמת הקבלה מתגלה רק במידה שבה האדם יכול להשתמש בה בצורה נכונה, ולא כדי לגרום נזק לאחרים.

השוני העיקרי בין חכמת הקבלה לשאר האמונות, הדתות וכולי, מתבטא בזה שהיא קוראת לאהבה כללית. אנחנו רואים את השנאה שקיימת בין הדתות, שנאה בין עמים, זה קורה מפני ששיטות, ותיאוריות שונות בנויות על אגואיזם.

חכמת הקבלה נבדלת מהן. היא קוראת לאהבה ורואה כתוצאה מהתיקונים שלה אהבה כוללת. את זה צריך ללמוד. אפשר כמובן להתנער מזה. אבל דווקא השיטה הקבלית, שמסבירה כיצד להתעלות מעל לאגואיזם, מאפשרת לנו להשיג את האהבה הכוללת.

שאלה: כפי שכותב בעל הסולם: "עד שהעולם יהפוך למשפחה אחת"?

תשובתי: כן, עד למצב שכל האנושות שוב תהפוך לעם אחד ויחיד. בסופו של דבר, חכמת הקבלה תביא אותנו לזה. אירועים שהתרחשו בעולם שלנו ב- 100-200 השנים האחרונות והעתיד הקרוב שלנו יראו לנו את זה בבירור מוחלט. זה הזמן ליישום חכמת הקבלה.

מתוך שיעור וירטואלי, 2.02.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest