דף הבית / אקטואליה / הגזירות הראשונות של הנשיא טראמפ

הגזירות הראשונות של הנשיא טראמפ

הערה: הנשיא החדש של ארה"ב דונלד טראמפ חותם על הסכמים להגבלת כניסתם של מהגרים מוסלמים, בדיקה של אלה שנכנסו למדינה וישנה אפשרות שיגורשו ממנה. זה מעורר תגובה נסערת מאוד והפגנות בהיקף רחב בכל רחבי המדינה.

תגובתי: אם טראמפ לא יגביל עכשיו את כניסת המהגרים בעתיד יהיה גרוע יותר זה כבר ברור ומובן. מה שמתרחש באירופה משמש עבורו דוגמה.

שאלה: הוא מבין שהוא משחק באש? הרחובות הרי מלאים במפגינים.

תשובתי: אם אדם נבחר בדרך דמוקרטית, והדמוקרטיה היא של צעירים ליברלים, אז למה שהם לא ינהגו לפי אותו סדר דמוקרטי? יוצא, שדמוקרטיה זה רק מה שהם מצדדים בו, ואם לא אז זו כבר לא דמוקרטיה אלא פשיזם. מדוע הם סבורים שאין מקום לדעה אחרת?

שאלה: על איזו מדרגה חדשה אפשר לדבר ביחס לארה"ב, לעולם? טראמפ החדיר גישה חדשה לגמרי. גם אירופה הייתה רוצה להיות דומה במשהו לטראמפ.

תשובתי: בוודאי. ככל שנעכב יותר את ההתפתחות של החברה כך היא תסטה יותר לצד ימין, והתוצאה שנקבל זה פשיזם, ממשלות ימניות קיצוניות שלאף אחד לא יהיה טוב. אם השמאלנים באירופה ימשיכו גם בעתיד להחזיק בשלטון בכל האמצעים הלא דמוקרטיים, בסופו של דבר לשלטון יגיעו מפלגות ימניות קיצוניות. טראמפ מייצג ארה"ב מתונה, עסקית ופיננסית ועליו לעשות זאת. מאחוריו ניצבים כוחות גדולים והם לא ייכנעו. כמו כן, לטראמפ יש עצבים די חזקים, הוא אדם שכבר עבר הכול, לכן מבחינתו ההפגנות הן עניין קטן מאוד.

ארה"ב צריכה לומר בפשטות, למרות שאף אחד לא חייב אנחנו נקצה אמצעים כדי לבנות מדינה נורמלית, מחוזות נורמליים עבור מיליוני בני אדם מעיראק, סוריה ואזורים אחרים. נעשה זאת, אבל לא נכניס אלינו בחוסר סדר מוחלט, כמות גדולה כזאת של בני אדם כפי שעשה אובמה. אני חושב שאובמה הכניס לארה"ב כבר קרוב ל – 10 מיליון בני אדם. אף אחד אינו יודע איזו "פצצה" מונחת מתחת לארה"ב, וכיצד היא עשויה להתפוצץ, באירופה כבר יש סימנים לכך שזה מתחיל להתפתח.

תוך 20-40 שנה, מיליוני המהגרים הללו עם מגמת ההתרבות שלהם, עם ההשפעה שלהם, עם הרצון שלהם, ייהפכו לכזה כוח בארה"ב, שישנה הכול. יש להם מנטליות, דת וטבע אחרים לגמרי. ארה"ב צריכה לברר תחילה מה נעשה איתה. זו מדינה שנמצאת עכשיו בתהליך הרסני בהשוואה לְמה שהייתה לפני 50-60 שנה.

שאלה: אותו מצב מתפתח עכשיו באירופה, מה דורשת המדרגה הזאת?

תשובתי: אירופה צריכה "להתפזר" במהירות. לפעמים גירושים מונעים הרבה מאוד בעיות, אחרת שני הצדדים מתחילים לשנוא זה את זה, "להרביץ, להשמיד, לקחת עורכי דין יקרים, רק כדי להוכיח זה לזה, מי צודק". בסופו של דבר שני הצדדים מתרוששים ולא נשאר להם כלום, כך הרי קורה גם בגירושים, גם הילדים סובלים. לכן אירופה צריכה להגיע ל"גירושים". אז תתבצע העברת שלטון פחות או יותר שקטה, וכל מדינה תתקיים באופן עצמאי יחסית. הדמוקרטים והליברלים הכניסו את עצמם למבוי סתום ולכן הם חייבים לעשות זאת. אם הם ימשיכו גם בעתיד להיאחז בשלטון, הם יעוררו הופעה של משטרים קיצוניים ימנים פשיסטיים, המנוגדים להם לחלוטין.

אני מציע להם לממש היום העברת שלטון דמוקרטית ורגועה, איך שהם רוצים ואיזו שהאירופאים באמת רוצים.

חלף זמנה של אירופה המאוחדת. היא הייתה מאוחדת לא לפי אותם עקרונות שלפיהם היה צריך ליצור את האיחוד האירופי. דיברנו על כך פעמים רבות. כעת עליה להיפרד, ואחר כך יכול להיות להתחבר, אבל רק לאחר שכל האוכלוסייה תעבור בית ספר, תלמד בצורה טובה את הסיבות לבעיות ותעבור חינוך מחדש.

שאלה: מה צריכות להיות התכונות של המנהיגים שדרושים עכשיו לאירופה?

תשובתי: באירופה צריכים לעמוד בשלטון אנשים שמכוונים לליברליזציה נכונה, שבה "אדם לאדם חבר, ידיד ואח", כאשר כולם תומכים זה בזה, כאשר בין בני האדם שורים יחסים טובים, מעל להבדלים ביניהם.

לא הדת, לא המצב החומרי ולא המוצא, צריכים להשפיע על היחסים ההדדיים ביניהם. לשם כך צריך לעבוד על אנשים, לשנות את טבע האדם, מדובר בעשרות שנים של עמל רציני. זה בדיוק מה שצריך להיעשות באירופה. אחר כך אפשר לפתוח את הגבולות עבור אלה שיקבלו חינוך מחדש והם יוכלו להיכנס לאירופה.

שאלה: אותן הדרישות נדרשות גם מארה"ב?

תשובתי: גם מארה"ב וגם מהעולם כולו! בני אדם צריכים להתחיל בחינוך מחדש, רק לאחר מכן הם ייסדו באמת עולם טוב כללי משותף.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן" 30.1.2017

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest