דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / הבית החדש שלנו: מציאות ופרספקטיבות

הבית החדש שלנו: מציאות ופרספקטיבות

מתוך שיעור מס' 5, כנס קרסנויארסק

הפרויקט של "הבית החדש" שלנו נולד מתוך הכרחיות. אנחנו אפילו לא חלמנו שאי פעם נוכל לרכוש כזה מבנה ענק. אבל הסתבר שזה אפשרי הודות לכוח ולנכונות של הקבוצות שלנו. הסתבר, שגם אצל הנשים וגם אצל הגברים ישנם כוחות להתאסף ולעזור, ולא רק באיסוף האמצעים אלא גם בכל שאר הדברים.

אנחנו צריכים להבין את העוצמה והגדלות שלנו. אתם מתארים לעצמכם כמה חברים יש לנו בכל רחבי העולם! אם אנחנו נרצה משהו, אז אנחנו יכולים לעורר גל בעל עוצמה רבה מאוד! אנחנו כביכול מרגישים את עצמנו חסרי כוחות, מותשים, חסרי יכולת תפקוד, חלשים, אבל בעצם בעולם לא קיים כזה כוח אידיאולוגי מאורגן כמו שלנו.

היום בעולם הכול דועך, כבה, נמוג, עקב חוסר תכלית, חוסר תקווה וחוסר מוצא. ואילו אנחנו להיפך, הולכים וגדלים והכוח שלנו מתגלה יותר ויותר. צריך להשתמש בו.

עכשיו יהיה לנו מרכז חדש. אנחנו נוכל להכין שם פרויקטים רציניים, להזמין לכאן מומחים מכל אזור, להכין תוכניות בהפצה ואיחוד לילדים ולמבוגרים. יהיה לנו בסיס לכל סוגי העבודה, לכל סוג של תקשורת, לכלי התקשורת.

לכן אני מאוד מקווה, שבחצי השנה הקרובה אנחנו נסדיר הכול ולקראת האביב הבא המרכז שלנו יעבוד במלוא העוצמה. יהיו כמה אולפני טלוויזיה והמון מחלקות שונות.

בקיץ אנחנו נוכל לקבל אצלנו את הילדים שלנו, כדי ללמד אותם את היסודות של החינוך האינטגרלי, שפות, את המבט הכללי שלנו על העולם. כל הקומה השלישית תוקדש למעונות לגברים ולנשים. לכן אפשר יהיה להגיע, לגור ולעבור סטאז' אצלנו.

המקום הזה באמת יהפוך לבית המשותף שלנו.

מתוך שיעור מס' 5 בכנס בקרסנויארסק, 14.06.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מרכז, זה מקום לכולם
הבית החדש שלנו
מרכז של הפצת האור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest