דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הבטן שלך לא מעניינת את הבורא

הבטן שלך לא מעניינת את הבורא

שאלה: כיצד ניתן לשפר את האיכות של העבודה שלנו? כיצד נוכל לפני השיעור להיות מוכנים להתרכז בתיקון העולם דרך החיבור בינינו?

תשובתי: כוח הבקשה שלנו מאוד קטן, מפני שאיננו מחברים את הרצונות שלנו. וזוהי כל הסיבה לכישלון. אנחנו חייבים להתחבר ברצון המשותף, בהשתוקקות המשותפת. אם זה יקרה, מייד נקבל את התשובה. אך אם לא נתחבר, שום דבר אחר לא יעזור לנו. על כך נאמר: או שתתחברו או שכאן יהיה מקום קבורתכם.

ישנו האור שעומד ומוכן לתקן אותנו, בתנאי שנגיע למידה השלמה של הרצון. המידה השלמה היא החיבור שלנו לשלם אחד. אם למישהו אחד יהיה רצון גדול, זה לחלוטין לא יעזור לו. אנחנו זקוקים לרצונות רבים שמחוברים זה לזה.

לכן איננו צריכים להשתוקק בצורה אגואיסטית לקבל לעצמנו את הבורא והעולם הרוחני. אם אתה באמת רוצה את הרוחניות, זאת אומרת שאתה רוצה להתחבר עם האחרים. אז תביא את החיבור המקולקל ביניכם, כדי שהבורא יתקן אותו.

במקום זה אתה מביא את עצמך. אך הוא אינו מסתכל עליך. הרי זה כלל אינו מקום השבירה, אין שם מה לתקן. אתה רוצה למלא את הבטן? – אתה יכול לרצות, אך הבורא אינו מתכוון למלא אותה. אך אם תביא לו את הקשר השבור בינך לבין האחרים, את זה הוא בוודאי יתקן.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 13.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
האור מחפש לבבות מאוחדים
מי האחרון בתור לאור?
עבודה מסובכת לפי עיקרון פשוט

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest