דף הבית / הבונים החופשיים וחכמת הקבלה

הבונים החופשיים וחכמת הקבלה

שאלה: יש האומרים, שלשכות של הבונים החופשיים, התהוו תוך כדי שיתוף פעולה עם קבוצות "קבליות". האם הבונים החופשיים קשורים ל"חכמת הקבלה"?

תשובתי: הבונים החופשיים אינם שייכים לחכמת הקבלה לחלוטין. אלו אנשים "שמשחקים" ביניהם ביחסים מיוחדים, ודרך ההתקשרות ביניהם הם בונים חברה קטנה וסגורה. אין לזה שום שייכות ליהדות, לדתות ועל אחת כמה וכמה לחכמת הקבלה. הם סבורים שעל ידי קיום טקסים, הם יכולים להשפיע על מצבם ועל מצב הסובבים אותם.

נפגשתי עם הבונים החופשיים ברומא ואף הרצאתי בפניהם. הוזמנתי על ידם לטקסים שערכו, ובמקביל קיבלתי הסברים לפשרם, אך לא הייתי אומר שהטקסים מעניינים. קשה מאוד להרשים אותי, מפני ש"חכמת הקבלה" מעמידה את האדם בכזאת דרגה, שלאחריה אין כבר ממה להתפלא.

אל תחפשו בעולם שום דבר מסתורי, מפני שמה שנראה לנו מסתורי, זה אך ורק בגלל שאנחנו לא יודעים את מהותה של התופעה. תהיו מטריאליסטיים לחלוטין!

"חכמת הקבלה", זה מחקר של הטבע העליון ולא פיזיקה של "העולם שלנו". היא ניגשת לכל תופעה דווקא כך ונותנת הסבר. לכן, היא פתוחה לכולם ולא דורשת שום חניכה, לחשים, סימנים סודיים ולבושים מיוחדים.

יש לכם רצון? תבואו ותתחילו ללמוד את "חכמת הקבלה". ובהמשך הכול תלוי בכם. תצליחו להתעלות מעל הטבע האגואיסטי שלכם, תהפכו למקובלים. גם גברים וגם נשים.

מתוך שיעור וירטואלי, 22.1.2017

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest