דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / האשמה היא במשקפיים המלוכלכים

האשמה היא במשקפיים המלוכלכים

laitman_2010-01-29_1517_w-70.jpg

אנחנו נמצאים במערכת שנקראת הנברא היחיד, הנשמה, האדם. המערכת הזאת נבראה על ידי הבורא, ואנחנו מחוברים אליה על ידי קשרים קבועים, בדומה לאיברים בגוף. המערכת הכללית מלאה באור והיא נקראת מערכת עולם אין סוף, היא נקראת כך משום שהכול בה שלם וללא גבולות. בעולם אין סוף כל החלקים מחוברים באהבה ומלאים באור אין סופי.

על המערכת הזו הבורא שם "מסננים" (הסתרות), עד שבקושי מרגישים שיש שם אור. זה מאוד דומה למצב שבו אני מצייר תמונה יפה, ואחר כך אני מניח עליה ניילון עם כתמי לכלוך. ולאחר מכן עוד שכבה עם עוד כתמי לכלוך ועוד אחת עד שלמעשה אני מלכלך יותר ויותר את התמונה המקורית. כך גם במערכת עולם אין סוף, הבורא שם לנו 125 שכבות המפחיתות את האור של תכונת ההשפעה והאהבה המחברת בינינו, ואנחנו נמצאים בשכבה החיצונית ביותר ובכלל איננו מרגישים את השכבות הקודמות, כך שבשכבה שלנו מערכת הקשר מקולקלת לגמרי.

במקום הרגשת אהבה, המחברת אותנו בעולם אין סוף, אנחנו שונאים זה את זה, איננו מרגישים את הקשר הכללי שלנו, אנחנו מפורדים, מנותקים ושבורים. מהמצב השבור הזה הבורא רוצה להחזיר אותנו למצב הראשוני ביותר, למצב הטוב והמואר, דרך כל השכבות האלה, כל המסננים, כל העולמות (עולם מלשון העלמה) אנחנו נחזור בחזרה לאין סוף.

הבורא מעורר אותנו, תחילה הוא מפתח אותנו בצורה אגואיסטית, כדי שאנחנו נלמד להבין יותר, להרגיש יותר ולנהל את החיים שלנו. כאשר השגנו בגרות ובשלות מסוימת, הוא מתחיל לקדם אותנו בצורה איכותית. כלומר, לא רק שהבורא מגדיל לנו את האגואיזם אלא שהוא דורש מאיתנו להתקרב אליו על פי תכונותיו, אנחנו אמורים לקבל את אותו הרצון כמו שלו, לא רק רצון גדול יותר, אלא רצון מהסוג שלו.

לכל אורך ההיסטוריה הרצון שלנו רק הלך וגדל, בשלב הזה של ההיסטוריה לא מספיק רק שהרצון יהיה גדול יותר. השלב הנוכחי של ההתפתחות שלנו הוא כל כך מיוחד. אנחנו צריכים להידמות לשכבה היותר פנימית, למקום שבו אנחנו מחוברים יותר חזק. בכך אנחנו מעוררים על עצמנו את האור של מערכת עולם אין סוף, האור הזה מאיר לנו מרחוק, כאור מקיף, (או"מ) ועל ידו אנחנו מתקנים את עצמנו, כדי שבינינו ישרה אור של אהבה והשפעה.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי", 28.05.2010

רשומות קודמות בנושא:
העליה במדרגות העולמות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest