דף הבית / המשבר ופתרונו / האנושות הופכת ליותר ויותר טיפשה

האנושות הופכת ליותר ויותר טיפשה

במחקר שנעשה לאחרונה, נראה כי לאדם יש גבול להתפתחות השׂכל והתבונה, אשר לאחריו הוא הולך ופוחת, כך שהאנושות הופכת ליותר ויותר טיפשה. זה בא לידי ביטוי בירידה משנה לשנה במדדים של ה-IQ בעולם.

המחקר פרט את הסיבות לכך:

  1. הרמה האינטלקטואלית של האדם מוגבלת על ידי איזה מחסום גנטי, האנושות כבר הגיעה אליו, ועכשיו היא נמצאת בנסיגה.
  2. אנשים חכמים מתרבים בצורה פחות אקטיבית, מאשר הטיפשים.
  3. נשים שקיבלו השׂכלה טובה מולידות פחות, מאשר נשים שאינן מפותחות מבחינה אינטלקטואלית, ובאופן כזה הגנים "החכמים" נעלמים בהדרגה.
  4. חוק של הברירה הטבעית הפסיק לעבוד, אנשים לא צריכים להיאבק על הישרדות, הקידמה פטרה את האנושות מהצורך לאמץ את המוח כדי להשיג מזון, ביגוד ומחסה מפני בעלי חיים ואויבים.
  5. אנשים החלו לנפוש לעיתים תכופות. שבועיים של בילוי ליד הים בבטלה מפנקת, מסוגלים להוריד את ה-IQ ב-20 נקודות, בגלל ניוון חלקי של תאי המוח באונות המצחיות. החגים הרבים מחריפים את המצב, כי אלו הם חופשים נוספים.

אני חושב שהאגו, כיסוד, בסיס וכוח של ההתפתחות שלנו, הגיע למקסימום ה"גשמי" שלו, הוא הפסיק לספק לנו תוצאות חיוביות. הסיבה לכך היא שבהתאם לתוכנית הבריאה, אנחנו צריכים להתחיל לתקן אותו, לבנות את דרגת ההתפתחות הבאה שלנו לא בתוכו, אלא מעליו, כלומר בניגוד לו. באופן כזה, אנחנו נשתמש בו רק בצורה שלילית, כדי להתעלות מעליו בפעולות לטובת אחרים, ולא לו. ואת הכוח לפעולות אלו אנחנו נקבל מהאור העליון, האור המקיף. הצורך בהתפתחות כזאת יגלה לנו את האגו שלנו, הוא יראה לנו את הייסורים שהוא מביא, שזה ייאלץ אותנו להתעלות מעליו. העבודה מעל לאגו נקראת רוחניות, התעלות מעליו נקראת יציאה לעולם עליון, השיטה לסיגול התפתחות כזאת נקראת חכמת הקבלה. זה מה שהגענו אליו!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest