דף הבית / כלכלה / כסף / האמריקאים נהיו צרכנים גרועים

האמריקאים נהיו צרכנים גרועים

ידיעה: רשתות מסחריות ענקיות בארה"ב סובלות ממכירות נמוכות מאוד: העניים ומעמד הביניים אינם מסוגלים להגביר את הצריכה, ההכנסות אינן גדלות, האבטלה נשארת גבוהה, מעמד הביניים הושפע לרעה ממס ההכנסה ועליית מחירי הדלק.

החברות אינן רוצות להשקיע בעובדים: הן משלמות מעט ומגייסות מינימום של צוות עובדים. זהו אחד הגורמים העיקריים שמעקבים את התאוששותה של כלכלת ארה"ב. הוצאות הצרכנים מהוות כ- 70% מהכלכלה האמריקאית. על מנת לזרז את הצמיחה חייבים שמשקי הבית, במיוחד העניים, יקבלו יותר הכנסות.

התייחסותי: הטבע מלמד אותנו לצרוך פחות ועל ידי המשבר מרגיל אותנו ליחס חדש לחיים – שיהיה הכרחי ומספיק מבחינה גשמית, ואילו את המילוי המאושר נקבל מהתקשורת הנכונה, ולאחר מכן נשיג את משמעות החיים. אך זהו כבר השלב השני של ההתפתחות שלנו, שעוד מעט נרגיש אותו על עצמנו…

ידיעות קודמות בנושא:
מדוע הרצונות שלנו מפגרים אחרי החיים?
הצרכנים לא מאמינים בהיפטרות מהמשבר
בעוד רגע ארה"ב תשקע במיתון חדש

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/7ZAda

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest