דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האם ניתן להעמיד פנים ביחסים עם הבורא?

האם ניתן להעמיד פנים ביחסים עם הבורא?

מיכאל לייטמן

בורא זה החוק הכללי של הטבע. כשאנו דורשים תיקון, איננו פונים למישהו, אלא מכינים את הרצון לשינוי מאגואיסטי, לקבל לעצמי, לאלטרואיסטי, להשפעה. ברגע שנרצה – הוא ישתנה! כי רק במקרה כזה מיד ישפיע עליו הבורא – החוק הכללי של הבריאה.

בורא זה השדה הרוחני של השפעה ואהבה, שבו אנו נעים בכך שמשנים את רצוננו, ותוך כדי, נמצאים כל הזמן בנקודת ההידמות שלנו לשדה זה. מלכתחילה אנחנו מנוגדים לשדה ולכן נמצאים במעגל החיצוני ביותר של שדה זה, הנקרא "העולם הזה". במידת הרצון שלנו לעבור קרוב יותר למרכז, לתכונת הבורא, להשפעה ואהבה, אנחנו מזמינים על עצמנו השפעת השדה הזה, והוא משנה את מיקומנו.

מהאמור לעיל מובן, שלבורא אין העדפות וקלות דעת, ואין לצפות ממנו ליחס מיוחד. למשל היחס שלי לחוק המשיכה לא ישנה את פעולתו על גופי הנופל מלמעלה. אם אנחנו מקיימים חוקים רוחניים, אז נכנסים לעולם רוחני, ואם לא, אז נשארים בחוץ.

אין "פרוטקציה", לא ניתן להתפתל או לחפש יחס מיוחד, זה חסר כל ערך. בורא זה כוח, שאינו מתחשב במילים שלי, אלא ברצונות הפנימיים שלי! בכמה שאני משתווה אליו, במידה הזו אני מתקדם.

חוכמת הקבלה מלמדת את חוקי העולם הרוחני, זו פיזיקה רוחנית, ולא שירה. אנחנו נמצאים בטבע, הבורא – זה הטבע, והחוקים שלו – הם חוקי הטבע.

רשומות קודמות בנושא:
רק תבקש, ותקבל אור
תבקשו – וזה יתגשם
מה זאת תפילה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest