דף הבית / אקטואליה / האם לישראל יש הגנה מפני הקורונה?

האם לישראל יש הגנה מפני הקורונה?

 שאלה: ישראל הובילה במבצע חיסונים שאין שני לו, נחלצה מהתחלואה הגוברת והייתה הראשונה לחזור לשגרת החיים. האם גם הפעם ישראל תוביל ותיכנס לבועת הגנה?

תשובתי: זה יכול לקרות מפני שאנחנו באמת מקבלים יחס מיוחד מצד הכוח העליון, אבל יש לו מטרה ללמד אותנו. לכן זה תלוי בהתנהגות וביחס שלו אלינו ולאומות העולם. בסופו של דבר, הכוח העליון ישמור עלינו ויביא אותנו לתיקונים, אבל התיקונים האלה יכולים להיות קשים מאוד, זה תלוי בתגובה שלנו. אם נרצה להתקרב ולהיות בחיבור, בהבנה, ובהתחשבות הדדית, אז נצליח.

שאלה: למה הטבע כל כך נחמד לעם ישראל?

תשובתי: כי אנחנו צריכים ללמוד על עצמנו. יש לנו רצון לקבל גדול, ועלינו להסביר לכל האנושות מה קורה. לכן אנחנו מקבלים יחס מיוחד מצד הכוח העליון. אבל זה לא מסיר מאיתנו אחריות.

הערה: למרות ה"קרדיט" שהטבע נתן לעם ישראל, לא הסקנו מסקנות רציניות כדי לשרת את העולם, לא ניצלנו את ההטבות להן זכינו מצד הטבע ביחס לקורונה, לעומת מה שקרה בהודו או בברזיל.

תגובתי: זה קורה כדי לתת לנו עוד קצת זמן לחשוב ולבדוק אילו אפשרויות יש לנו כדי לנצל את המצב. אם לא נעשה זאת, אז החשבון איתנו ייעשה בדרגה הרבה יותר גרועה מאשר עם כל אומות העולם, כפי שקרה בדורות הקודמים. עכשיו זה זמן טוב יחסית ליהודים בכל העולם, אבל הכוחות האנטי-ישראלים והאנטישמיים בינתיים מתחברים ומתייצבים. אם לא נרצה לעשות תיקונים בעצמנו, יופעל עלינו לחץ גדול מאוד ואז נצטרך לעשות זאת בעל כורחנו ללא שום ספק. אסור לנו לחכות, אחרת לא הייתי מדבר על כך. בשביל מה לדבר אם זה יתרחש בכל מקרה? אנחנו צריכים להבין שעלינו להמתיק את המצב ולזרז אותו, בסופו של דבר זה טוב גם לבורא וגם לנבראים.

 

מתוך ישיבת כתבים, 20.7.2021

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest