דף הבית / יחסים / האם יש לנו עתיד?

האם יש לנו עתיד?

שאלה: אומרים, שכדור הארץ "כועס" על האנושות. בקיץ היה שרב נוראי, מדענים ערכו מחקר וביררו, שעלייה של הטמפרטורה במעלה אחת מביאה לגידול מספר ההתאבדויות באחוז אחד. כיצד אתה מתייחס לכך שהטבע דוחק יותר ויותר את האנושות?

תשובתי: לטבע יש טווח ומלאי של יציבות. כלומר, הוא מחזיק מעמד וסופג לתוכו הכול בהדרגה ואחר כך מתחיל לתת, כאשר אנחנו חוצים גבול מסויים שמלכתחילה איננו יודעים מהו. או שאנחנו משפיעים על הטבע על ידי המחשבות שלנו, או גם במעשים שלנו ובכל דבר, לא מובן לנו במה ופתאום אנחנו מתחילים לראות מה מתרחש עם כדור הארץ.

שאלה: לְאן זה יכול להוביל אותנו?

תשובתי: בהחלט יכול להיות שמצפה לנו חורף קשה, קור נורא. וזה לא שרב, זה הרבה יותר גרוע, מפני שכאשר הכול קפוא, בתוך קרח, כל החיים קופאים.

אם פתאום הטמפרטורות יגיעו למינוס שלושים או מינוס ארבעים מעלות בדרום אירופה ובאפריקה, זה יהיה אסון.

שאלה: מה עלינו לעשות?

תשובתי: למעשה ההצלה היא באנושות. עלינו לחזור לשיתוף פעולה הדדי נורמלי בינינו לבין הטבע. אנחנו לא יכולים להמשיך לזהם את הימים ואת האדמה ולעשות כל מה שאנחנו רוצים, מפני שבצורה כזאת אין עתיד לאנושות, אבל לצערנו זה לא חשוב לה.

לכן, הטבע יצטרך להכות בנו באופן רציני לא רק על ידי קפיצות בטמפרטורות, יהיו בעיות רציניות: הצפות, התפרצויות של הרי געש, רעידות אדמה וכדומה.

האנושות צריכה להבין את נוסחת האיזון של החיים על פני האדמה. מעניין באיזה שלב האנושות תתחיל להקשיב למקובלים, ולדרך שהם מציעים להגיע לאיזון עם הטבע. זה אפשרי רק דרך יחסים הדדיים טובים בין בני האדם. אז בני האדם יקשרו דבר אחד עם דבר שני, ויהיה לנו פשוט יותר להסביר מה לעשות.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 7.8.2018

 

2 comments

  1. Шалом. Я буду очень рад встретиться с вами и поделится своим взглядом как я понял Тонах. У меня остаётся только один вопрос на который я не могу найти ответ. Для чего Бог вернул нас Домой после жестокой чистки людей.6000000мил. Как в первый раз.(Синай). Кратко чтоб было понятно всем кто читает. От Адама и Евы и до Авраам Бог три раза подряд делает ставку на человека и ошиб ка типа не поняли. Ето Адам Ноах и Авраам.потом берет всё свои руки.Иисус потом Мухаммад и так ….. потом Домой для чего.Буду очень рад ответу🙏🙏🙏

  2. שלום יצחק,
    שאלות לרב לייטמן אפשר לשלוח למוקד "קבלה לעם" דרך טל' 1-700-509-209, או דרך המייל info@kab.co.il.
    בברכה, ​רונית שי – מנהל​ת הבלוג​ של הרב לייטמן

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest