דף הבית / הכול על הקורונה / האם יש חיים לאחר המוות?

האם יש חיים לאחר המוות?

שאלה: האם יש חיים לאחר המוות?

תשובתי: דווקא לאחר המוות יש חיים. ועד אז, כל עוד אנחנו לא משתחררים מהאגואיזם שלנו אין חיים. אנחנו מרגישים את הקיום שלנו בתוך האגו, והוא רדוד ונמוך מאוד, ומאוד מוגבל. ברגע שאנחנו משתחררים מהאגואיזם, לפחות בעזרת מותו של הגוף הפיזי, למרות שזו השתחררות קטנה מאוד ודרגת עלייה קטנה מאוד, זה בכל זאת נותן לנו שחרור מהדרגה האגואיסטית הראשונה שלנו. אנחנו מתחילים להבין, שבעצם הטבע והעולם קיימים בממד אחר, על-אגואיסטי.

שאלה: לאנשים שחיים במעגל שלהם, אין זמן להרהר על משהו גדול יותר, עליהם להאכיל את עצמם ואת משפחתם. לכן, כנראה האגואיזם אוכל היום בצורה כזאת את האנושות. איך אפשר לצאת מהמעגל הקטן הזה?

תשובתי: חייבים להסביר, צריכים ללמד את זה. דווקא לשם כך הקמתי את בית הספר ללימוד חכמת הקבלה, שמתפקד ופועל למעשה בכל השפות שבעולם, בכל היבשות וכולל בתוכו כמה מיליוני של תלמידים. אנחנו מעבירים שיעורים והרצאות, נפגשים בינינו, עורכים כנסים בינלאומיים ואירועים אחרים. אבל הנגיף הנוכחי, זו המערכת האחרונה של תפיסת הטבע, שנכנסת עכשיו בהדרגה לתודעה שלנו, דוחפת את האדם להבנה היכן הוא חי ולשֵם מה הוא קיים. ואין לו כאן לאן לברוח מזה.

בכל מקרה או בדרך טובה או בדרך רעה, נצטרך להבין את התמונה המלאה של הטבע האינטגרלי וכיצד להתקיים בתוכו. עלינו להגיע לשיתוף פעולה הדדי אינטגרלי נכון איתו. אנחנו בעצמנו צריכים להפוך להיות כאלה.

מתוך תוכנית טלוויזיה "מפגשים עם חכמת הקבלה. ויקטוריה בוניה", 29.03.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest