דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / האם ישראל תתקוף את איראן…

האם ישראל תתקוף את איראן…

אני מקבל בזמן האחרון שאלות רבות בנוגע לרעש התקשורתי סביב האפשרות שישראל כביכול הולכת לתקוף את איראן. דעתי האישית היא שכל זה נעשה על פי הזמנה, כדי להסיט את תשומת הלב מהאיום של המשבר הפיננסי, או ליתר דיוק, הקריסה הפיננסית!

במאמר "השלום בעולם" בעל הסולם כותב:

"כל דבר שישנו במציאות, הן טוב והן רע, ואפילו היותר רע ומזיק שבעולם – יש לו זכות קיום, ואסור להשחיתו ולבערו כליל מן העולם אלא שמוטל עלינו רק לתקנו, ולהביאו למוטב.

כי התבוננות כלשהי במלאכת הבריאה, דיה, להשכילנו על גודל שלימות פועלה ויוצרה. ולכן, עלינו להבין להזהר מלהטיל דופי בשום פרט מהבריאה, ולומר שהוא מיותר, ואין בו צורך. שבזה יש ח"ו משום הוצאת שם רע על פועלה.

אמנם, דבר זה ידוע לכל, שהבורא ית' לא השלים את הבריאה, בעת שבראה, וכן אנו רואים בכל פינה במציאות שלפנינו, הן בכלל, והן בפרט – היא נתונה תחת חוקים של התפתחות הדרגתית, החל משלב ההעדר, עד גמר גידולו. ומסיבה זו, כאשר אנו טועמים טעם מר בפרי בתחילת גידולו, אין הדבר נידון אצלנו כמציאת מום ודופי בפרי. משום שכולנו יודעים את הסיבה, והיא, שהפרי עדיין לא גמר תהליך ההתפתחות בשלמותו.

וכן ביתר הפרטים של המציאות: כאשר איזה פרט נראה לנו רע ומזיק, הנה אין זה אלא עדות עצמית של אותו הפרט, שהוא עדיין שרוי בשלב מעבר, בתהליך ההתפתחות שלו. לכן אין לנו להחליט כי רע הוא, ואין להטיל בו דופי, כי לא מחכמה היא".

מסקנה: אם אנחנו באמת צריכים לעשות משהו, זה רק לתקן את עצמנו. ודרכנו יתוקן כל העולם!

ידיעות קודמות בנושא:
הרצון של המערכת האינטגרלית
להפוך להיות לחלק הראוי של הבריאה
אדם ובהמה יושיע ה'

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest