דף הבית / חינוך, ילדים / האם הפתרון הוא בהשכלת נשים?

האם הפתרון הוא בהשכלת נשים?

Laitman_2011-08-13_7794_w.jpg

דעתו של א. גג'יל, פרופסור, מנהל מחלקת טכנולוגיות של המעבדה הלאומית של ברקלי: אנחנו ציוויליזציה גלובלית, יש לנו תחבורה גלובלית, פעילות משק גלובלית ואנחנו כבר תלויים במשאבים של כל כדור הארץ. הציוויליזציה שלנו גדולה ועוצמתית עד כדי כך שאנחנו יכולים להרוס בלי לחשוב את הקרום הדק של החיים בכדור ארצנו.

בסופו של דבר המשימה העיקרית, לדעתי, היא לברר מה צריכים להיות החוקים של הכלכלה החדשה: הצריכה, כמות האוכלוסייה, התעשייה, ניהול החברה.

המחקרים מראים פעם אחר פעם, שהדרך הטובה ביותר לפקח על כמות האוכלוסין היא השכלת נשים. ההשכלה עוצרת את תהליך הדיכוי של הנשים ופותרת בעיות חברתיות רבות.

בטבע, כל הזנים רוצים להתרבות ולפרוח, אך כל הזנים חיים בהרמוניה עם שאר הזנים שבהם הם תלויים. ורק האדם רוצה לתפוס את כל השטח. התנהגות כזאת לא יכולה להוות מודל התנהגות למשך תקופה ארוכה. אנחנו צריכים להתפתח בצורה אמיתית, ולא להגדיל את הצריכה כשאני משמיד את העולם. היום מעטים מאוד חושבים על הדורות העתידיים, כולם חושבים על הרגע הנוכחי.

הערתי: חכמת הקבלה אומרת שאם היינו מפנים את הנשים מהעבודה ומפנים אותן לקורסים לחינוך והשכלה אינטגרלית, היינו –

  • משתחררים מנטל האבטלה,
  • מפסיקים לייצר תוצרת שאין בה צורך,
  • מפסיקים לכלות את המשאבים,
  • נמנעים מזיהום כדור הארץ.

והנשים שהתפנו מהעבודה שאין בה צורך על בסיס הידע שהן היו מקבלות, היו מתחילות לעסוק בהשכלה וחינוך של הגברים והילדים שלהן, והיינו מקבלים את הפתרון למשבר בכל התחומים.

ידיעות קודמות בנושא:
האישה שבה הביתה
האם האנושות תעלם תוך 20 שנה?
השפעתה של קבוצת הנשים על קבוצת הגברים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest