דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האם העולם שלנו סופי?

האם העולם שלנו סופי?

שאלה: האם קיימת תקווה שהמאמצים שלנו וערכי החיים, שאליהם אנחנו שואפים עכשיו, יעברו לבנינו ומהם לבניהם, הרי אנחנו רואים שהכול חותר לדעיכה וגוסס?

תשובה: הטבע לא יגסוס וגם החיים לא. אנחנו נצטרך להתקיים במרחב האינפורמטיבי של היום, שאותו אנחנו מרגישים עד שנגיע לתיקון עצמי מלא.

כך, שאל תחשבו על סוף העולם ועל מה שיישאר או לא יישאר לילדים ולנכדים שלנו, והאם העולם בכלל יתקיים בעוד כמה דורות. העולם יפסיק להתקיים רק כאשר לא יהיה בו צורך. כלומר, כאשר האנשים האחרונים שמסיימים את תיקונם העצמי ישלימו אותו, ואז כל האנושות שתתקיים באותו הזמן תתחיל, יחד עם זאת, להרגיש שזהו התיקון האחרון שנועל אותם ביניהם בחברה הגלובלית המושלמת, וזה מאפשר להם יחד כולם להתחיל להרגיש את ההיעלמות ההדרגתית של העולם הזה.

אך גם לפני זה, באותה המידה שהאדם מתקן את עצמו ונהיה אינטגרלי, העולם שלנו נעלם מהחושים שלנו. אמנם הוא "נעלם" לא לגמרי, אלא רק כעולם בעל שליטה, חשיבות ואיזו מטרה מיוחדת, חוץ מהמטרה שנעלה ממנו יותר גבוה.

רק כאשר, בהיותנו כאן בעולם הזה, נסיים את כל התיקונים, אז הוא ייעלם מהחושים שלנו. הוא עצמו אינו קיים, אלא רק בחושים שלנו. למצב הזה אנחנו משתוקקים להגיע.

אך כיצד זה קשור לילדים ולנכדים שלנו? גם להם צפוי אותו הדבר. כל זה הוא תנועה אין סופית ונצחית עד גמר תיקון.

כך, שאין מה לפחד ואין מה לתכנן. אנחנו עדיין מאוד קטנים מכדי שנבין בזה משהו. תעסקו במה שחייבים לעסוק היום – זה הכי טוב.

מתוך השיעור הווירטואלי, 12.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
במה תלויים הנוחות והרווחה?
עולם של כאב גדֵל באוקיינוס של טוב
מבט אל האלף השביעי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest