דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האם הנבואות של הנביאים תתגשמנה?

האם הנבואות של הנביאים תתגשמנה?

כנס בסוצ'י. שיעור מס' 2.

שאלה: האם העולם יתחיל לחשוב ולהרגיש את אותו הדבר כמונו, דרך צורות הפצה חיצוניות, או שלשם כך צריך איחוד פנימי עמוק מאוד? באיזו דרך זה יקרה?

תשובתי: לא יודע. אתה שואל אותי על אותן הצורות שעדיין מעולם לא התלבשו בחומר של העולם שלנו, אבל שעליהן קיימת בחירה חופשית.

"מלכות דאין סוף", על ידי כל מיני הַאָצלות שלה: שבירה, ירידה, תיקון, התפתחה לחמישה עולמות וירדה עד העולם שלנו. בעולם הגשמי הטבע באופן מאולץ פיתח את הרצון האגואיסטי השבור הזה עד לימינו ממש. אבל בתהליך הזה אף פעם שום דבר לא קרה לפי רצונו של האדם.

ההתפתחות של הנברא ממומשת בשלושה שלבים: ירידה מלמעלה למטה, התפתחות ישירה ועלייה ממטה למעלה. עכשיו אנחנו מתחילים לעסוק בתיקון של הרצון השבור שנעשה ב"קו אמצעי". ורק השלב השלישי לוקח בחשבון את ההימצאות של הבחירה החופשית בזה, שאני אפתח את עצמי מהר יותר מאשר שהטבע ייאלץ אותי לזה.

על ידי פיתוח של השתוקקות עצמית לתיקון דרך הקבוצה, דרך החברים, דרך קינאה, אני בעצמי דוחף את עצמי קדימה. החברים עוזרים לי להתקדם, מפתחים בתוכי הרגשה אגואיסטית ערמומית ואכזרית, שהם מספיקים ומצליחים ואילו אני לא, וזה מסייע להתקדמות שלי.

כלומר, בעלייה שלנו ממטה למעלה קיימת אפשרות של חופש פעולה, כאשר אנחנו לא רק מזרזים את הזמן של ההתפתחות שלנו, אלא גם משנים את הזרימה שלו, את האופי שלו, באיזה אופן התיקון ימומש: בצורה טובה ומהירה או בדרך איטית ומלאה בייסורים. זה תלוי אך ורק בבחירה שלנו. לשם כך אנחנו מתאספים בקבוצה.

לכן, כאשר אתה שואל אותי מה יהיה, כיצד צריך לפעול, באיזו צורה אנחנו נוכל לגלם הכול בעתיד, אני לא יודע. ואת זה לא יידע אף נביא. הם כתבו על המצבים העתידיים ותיארו אותם רק באותה צורה שבה הם ייווצרו בנו מחדש באופן מאולץ על ידי הטבע האכזר.

אבל אם אנחנו נכללים בעצמנו בהתפתחות הזאת וממתיקים את הדרך שלנו, אז היא תהיה אחרת לגמרי. לכן אין מה לקרוא מה שכתבו הנביאים ולשבת ולחשוב מתי תתגשמנה הנבואות שלהם. ספק אם זה יהיה כפי שהם ניבאו. אנחנו כבר עשינו תיקונים מתאימים בהרבה דברים.

אבל באיזה אופן זה באמת יתממש מחר, אנחנו עדיין לא יודעים. אבל מאחר ואנחנו הולכים קדימה בדרך של השפעה, זה לא צריך לעניין אותנו כיצד זה יתרחש. אנחנו רוצים רק תוצאה אחת מהדרך שלנו – שזו תהיה השפעה לבורא.

אבל אם אני שואל על העתיד, זה כבר סימן שאני אגואיסט.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס בסוצ'י, 13.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
האם הניבוי היה שגוי?
האם יש לנו 228 שנים למחשבה?
תשתדלו שהנבואות לא יתגשמו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest