דף הבית / חינוך, ילדים / האם אפשר לחיות מבלי לחלות?

האם אפשר לחיות מבלי לחלות?

שאלה: האם צריך להנהיג בקורס הבסיסי של הלימוד האינטגרלי את הנושא "אורח חיים בריא"?

תשובתי: דרך אגב, בנושא הזה ישנן בזמן האחרון כתבות שבהן נעשית סטטיסטיקה שמדגישה, עד כמה יופחתו כל מיני המחלות והבעיות הבריאותיות אם אנחנו נימצא ביחסים נכונים בינינו.

וודאי, שאם תפחת הסטטיסטיקה של מקרי הרצח, האלימות, כל מיני המתחים החברתיים, אז הדבר הזה בהתאמה ישתקף בבריאות הכללית של בני האדם והחברה.

אולם קיימת כאן סיבה נוספת, האדם הופך להיות פשוט יותר מאוזן.

כל הבעיות שלנו, כל המחלות, נובעות מחוסר איזון פנימי. אם אנחנו נכנסים לאיזון בינינו וכל המערכות שלנו מתחילות לעבוד בהרמוניה, אז המחלות נעלמות.

באופן תיאורטי, מובן אפילו מהנתונים של התיאוריות של שיתוף הפעולה ההדדי האינטגרלי בתוך המערכות, שאדם לא צריך להיות חולה בשום מחלות.

הוא פשוט צריך להיות אדם בריא ובאופן רגוע, כאילו שהולך ונרדם – למות, אפילו מבלי להרגיש את המעבר הזה. כלומר הכול צריך להיות מאוד פשוט וחלק, מפני שהמערכת האינטגרלית האנלוגית עוברת למצב כזה, כאשר מדרגת ה"אדם" היא יורדת בהדרגה לדרגת ה"חי" ומדרגת ה"חי" לדרגת ה"צומח" ודועכת בצורה הדרגתית. ואם אתה לאט לאט יורד בדרגות האלה, אז אתה לא מרגיש שאתה מת, אלא פשוט כאילו שנרדם בהדרגה, הולך וזה הכול.

בנושא הבריאות נאסף חומר מדעי סטטיסטי טוב, לכן כדאי לכלול אותו בהרצאות שלנו.

בעיקרון, את כל הבעיות שקיימות היום בחברה, חייבים להראות לאדם בצורה סטטיסטית, גרפית, בעזרת כל מיני סרטים, כדי שהוא באמת יגלה: "אוהו, איפה אנחנו חיים! וואוו, איזו בעיה!", כי לא כולם מבינים את זה ונתקלים בזה עדיין. ויחד עם הבעיה צריך מייד לתת את הפיתרון שלה.

מתוך שיחה על חינוך אינטגרלי, 22.05.2012

ידיעות קודמות בנושא:
אף לא דקה אחת של ייסורים
נהיה בריאים!
בהרמוניה עם התודעה האוניברסלית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest