דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / האם אפשר להציע את חכמת הקבלה לכולם?

האם אפשר להציע את חכמת הקבלה לכולם?

שאלה: האם אפשר להציע את לימוד חכמת הקבלה לכולם? למה אתה מלמד ומעביר את הידע הסגור ונסתר הזה לכמות עצומה של בני אדם באינטרנט?

תשובתי: אני פועל בהתאם לְמה שמוכתב לי על ידי המורים שלי. אני תלמידו של הרב"ש. הרב ברוך אשלג, הוא המורה שלי, למדתי אצלו 12 שנה שימשתי כעוזרו האישי, המזכיר. את כל הידע שרכשתי ממנו, ובעיקר מאביו, בעל הסולם, עליי להפיץ ללא שום הגבלה בכל העולם. לכולם לחלוטין! כך כתוב במקורות שלהם ואני משתדל לעשות זאת במידת הכוחות שיש לי. ללא הפצת חכמת הקבלה, כפי שהם כותבים על כך בצורה מדויקת, העולם יגיע למצב מאוד לא טוב. לכן, עלינו לגלות את החכמה הזו בכל מחיר. היא הכרחית היום לעולם, מפני שאחרת העולם ייצא משליטה לחלוטין.

אם בעבר לאורך אלפי שנים העולם "שחה" בזרם אגואיסטי, אז היום ללא תוספת של הכוח השני, האלטרואיסטי, הוא כבר לא יכול להתנהל, מפני שהעולם הפך להיות אינטגרלי, סגור, ובמערכת אינטגרלית סגורה נחוצים שני כוחות, חיובי ושלילי. לכן חכמת הקבלה הופכת להיות אקטואלית, כמו כל ידע אחר.

בעל הסולם כותב בהקדמה לספר "פנים מאירות": "רק בהתפשטות חכמת הקבלה ברוב עם, נזכה לגאולה השלמה, הן היחיד והן האומה, לא ישלימו הכוונה, שעליה נבראו, זולת בהשגת התורה וסודותיה. וכיון שכן הרי אנו מחויבים לקבוע מדרשות ולחבר ספרים, כדי למהר תפוצת החכמה במרחבי האומה".

מתוך שיעור וירטואלי, 2.10.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest