דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האם אנחנו יכולים לשנות משהו בעולם שלנו?

האם אנחנו יכולים לשנות משהו בעולם שלנו?

שאלה: האם אנחנו יכולים לשנות משהו במישור העולם שלנו?

תשובתי: שום דבר. אני צריך לצאת מהעולם הזה, לעלות לעולם העליון, להתחיל להשפיע מהענף "a" על השורש "A" ומענף "b" על השורש "B". ואז השינויים שאני אערוך בשורשים "A" ו – "B", דרך השורשים האלה ישפיעו עליי, כלומר על הענפים "a" ו – "b" בעולם שלנו.

זו מערכת הגיונית, מתמטית לחלוטין. כאשר למדתי את המקצוע הראשון שלי, קיברנטיקה ביו-רפואית, תיאוריה של ביו-וסת, אז הוסבר שם באופן ברור, כיצד בעולם שלנו אלמנטים של מערכת הנהגה אחת משתפים פעולה באופן הדדי.

ההבדל הוא שחלק מהאלמנטים האלה נמצאים בעולם שלנו וחלק מהם נמצאים בעולם העליון שאינו מורגש על ידינו. אבל חכמת הקבלה עוזרת לנו לגלות את השורשים האלה ובאופן כזה אנחנו יכולים להשפיע באופן מדויק לחלוטין על הגורל שלנו. גורל

מתגלה לפניך כל מה שמתרחש ויכול להתרחש בעולם הזה. אתה עצמך בוחר דגם של התפתחות עתידית שלך ויכול ליישם אותו. אתה מתאר לעצמך מה ניתן לך לידיים?! לכן, כמו שאומרים, קח את הקלפים לידיים.

הערה: בכל זאת האדם מקווה שיוכל לעשות משהו בעולם הזה, הוא בונה תוכניות חומש וכדומה.

תשובתי: העיקר, זה פשוט לתת מכות על הידיים ולהפסיק לנסות לעשות משהו, מפני ששום דבר הגיוני לא ייצא מזה. ליהפך, כל מה שאנחנו עושים בעולם שלנו נועד להראות לנו שכעת איננו יכולים לנהל את הגורל שלנו ועלינו לחפש דרך אחרת לנהל אותו.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 27.10.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest