דף הבית / חכמת הקבלה / שורשים רוחניים / האם אדם הראשון היה פיניקי?

האם אדם הראשון היה פיניקי?

שאלה: ישנם מדענים הסבורים כי האלף-בית העברי נוצר במקורו מפיניקית, שפה שהייתה קיימת זמן רב לפני האלף-בית העברי. האם ייתכן שאדם הראשון היה פיניקי?

תשובתי: איני יכול לומר אם אדם הראשון היה פיניקי, אבל הוא היה האדם הראשון בעולם שלנו שגילה את הכוח העליון ותיאר אותו. איני יודע אם העם הפיניקי היה קיים לפני 6000 שנה, לא נפלו לידיי מסמכים היסטוריים שמוכיחים זאת, אני נשען ומסתמך על כתבי חכמת הקבלה והתורה. יכול להיות שהמילים שלי נשמעות לא אמינות ולא מוכחות, אבל חכמת הקבלה מאשרת ומאמתת את דברים אלה, ואני מסתמך דווקא עליה.

שאלה: כלומר אנחנו לא יודעים את לאומיותו של אדם הראשון?

תשובתי: בזמנו של אדם הראשון לא היו לאומים, הלאומים הופיעו 3500 שנה לאחר יציאתה של האנושות מבבל. לפני כן, כפי שנאמר בתורה, היה קיים עם אחד שהיה מורכב משבטים שונים, והם כולם חיו בבבל העתיקה. רק לאחר שהבבלים התפזרו לכיוונים שונים והתיישבו על פני כל כדור הארץ, הופיעו עמים ולאומים שונים.

הערה: מדענים חקרו את הגנום היהודי וקבעו שהוא זהה לחלוטין לזה של העיראקים. למעשה, היהודים הם יוצאי אותה בבל, יוצאי עיראק.

תגובתי: עיראק זהו שטחה של בבל העתיקה, אבל באופן עקרוני זה לא משנה, מפני שהיהודים אינם לאום, אלא הם קבוצת אנשים שאברהם אסף כדי שיהיו תלמידיו והם התאחדו סביבו לפי העיקרון "ואהבת לרעך כמוך", היה עליהם לעשות זאת כדי להשיג את העולם העליון. לאחר שהחלו לממש את החוק של "ואהבת לרעך כמוך" ודרכו להשיג את העולם העליון, את המערכת העליונה של ההנהגה, הם החלו לקרוא לעצמם יהודים, מפני שהמילה "יהודי" נובעת מהמילה "איחוד", "אחדות", והמילה ״עברי״ מסמלת מעבר מהרגשת העולם שלנו להרגשת העולם העליון. לכן יהודים זה לא עם, אלא קבוצה אידיאולוגית. בכל הנוגע לעיראקים, אז במובן מסוים ייתכן שהם אותם יהודים לשעבר, שבהמשך נשארו בבבל או נפרדו מקבוצת אברהם בדרך, אבל זה לא משנה מפני שמבחינה זו חכמת הקבלה לא משייכת אף אחד ללאומים.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 17.7.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest