דף הבית / כלכלה / כסף / האירופאים נוסעים אל מעבר לאוקיינוס

האירופאים נוסעים אל מעבר לאוקיינוס

laitman_2002_usa_154_wp.jpg

ידיעה: "צעירים אירופאים בעלי השכלה גבוהה החלו להימשך אל מעבר לאוקיינוס בחיפוש אחר עבודה, בעיקר לארגנטינה. המשבר הכלכלי, שסיומו לא נראה בשלב זה, הוא שדוחף אותם לשם. עד לפני כמה שנים ספרד משכה אלפי דרום אמריקאים, שעברו לגור בחצי האי הפירינאי בחיפוש אחר חיים טובים יותר.

והיום, צעירים ספרדים רבים נוסעים אל מעבר לאוקיינוס. כמו כן, לארגנטינה, שבה למומחים אירופאים בינתיים קל יחסית למצוא עבודה מתאימה, נוסעים גם איטלקים, צרפתים, אנגלים ואפילו גרמנים. הם מגיעים עם ויזה של סטודנטים או של תיירים. חוסר הנוחות היחיד הוא, שפעם בשלושה חודשים הם נאלצים לבקר באורוגוואי השכנה, כדי לסמן חציית גבול בדרכון. רוב המהגרים החדשים, לדבריהם, חולמים לחזור למולדתם. רק שהם אינם יודעים מתי זה יקרה".

התייחסותי: העולם מזכיר יותר ויותר שוק של כוח עבודה, שבו מיליוני בני אדם מתרוצצים בחיפוש אחר שכר. אבל זה קורה רק כדי לערבב עוד יותר בין בני האדם, בין סוגי המנטליות השונים, ולקרב את כולם. לאחר מכן, לאחר שכל הבועות תתרוקנה ויישאר רק הייצור ההכרחי עם מיליארדי מובטלים, האנשים יבינו שהתיקון שלהם הוא הלימוד על החיים האינטגרליים החדשים, ושזו תהיה העבודה החדשה שלהם, העבודה על עצמם, על טעויות הטבע. ובינתיים, הטבע מוביל אותנו ליתר תקשורת והבנה הדדיים, בדרך של ייסורים.

ידיעות קודמות בנושא:
הדור האבוד? – לא! הדור שהתגלה!
פיתרון לבעיית האבטלה של הצעירים?
המומחים מנבאים גדילה באבטלה בקרב הצעירים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest