האור עושה הכול

photo_rav_gh70_178.gif

1. האור הוא הבורא – האור הוא הראשון, תמיד ובכל! בראשית האור ברא את הנברא, לכן האור שולט בנברא. הנברא לא יתקיים ללא אור. האור גורם לכל תנועה ושינוי בנברא.
כוח מינימאלי של הארת האור מחזיק את הנברא במצב "דומם", ובמידה והאור מגביר את כוחו, הנברא משתנה באיכותו. למשל מ"דומם" הופך ל"צומח", שכבר יכול לקלוט ולהרגיש.

2. האור הוא היוצר – האור הוא הראשון. תמיד ובכל! לכן כתוב "אין עוד מלבדו"!, הבורא הוא הצל שלך, עליך למצוא את הבורא בכל מצב שלך, ככוח ,שיוצר לך את אותו המצב.

3. אתה יכול לכוון את האור! – אם אתה משתוקק להשתנות, עליך להזמין על עצמך את השפעת האור, כדי שהוא ישנה אותך. האור ישפיע עליך ועל הרשימות שלך במטרה לקרב אותך לתכלית הבריאה. כלומר, אתה בעצמך יכול לעשות רק דבר אחד – לזרז את התפתחותך הרוחנית, או להיפך – לגרום להסתלקות האור מתוך חוסר רצון.
הסתלקות האור מורגשת כסבל וייסורים למיניהם. הרי האור – זה חיים!
חשוב להבין: מכיוון שהאור הוא המקור לכל רצונותיך, לא תוכל להשפיע עליו ברצונות האלה. עליך לקבל רצון להתפתחות, ולא לאור. רק ברצון חדש וחופשי תוכל להשפיע על האור, להזמין הארה נוספת, ובזה לקצר את הדרך. את הרצון הזה תמצא ותקבל רק מסביבה נכונה – מקבוצה!

4. החלק הנשי ותפקידו – נשים לא משתתפות באופן פיזי בפעולות של קבוצת הגברים , ולא נמצאות בשיעורים יחד איתם. הן משפיעות לקבוצה את כוח רצונן בעקיפין: בהפצה, בלימודים וברצון לקבל מהקבוצה השפעה נכונה. הקבוצה משפיעה לאישה רצון לרוחניות, ועם הרצון הזה האישה פונה לבורא. אישה עוברת בהתפתחותה את אותם מצבים ומבצעת את אותן הפעולות שעושה הגבר.

פוסטים קודמים בנושא:

האור מתקן הכול

שאלות על אור מקיף

One comment

  1. Laughingתודה על התשובה לגבי השתתפות הנשים באופן פיזי בפעולות של הגברים הבנתי והפנמתי ….

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest