דף הבית / כלכלה / כסף / האובססיה לכסף משתקת

האובססיה לכסף משתקת

laitman_2010-05_ny_4aee73f7d5_b.jpg

חוות דעתו של ב. לֵווִין, פסיכולוג: הדאגה לכסף שוללת מאיתנו את האפשרות להתנגד לחוסר הצדק בחברה, המקום שבו כל המחשבות, ההחלטות והמעשים סובבים סביב הכסף, זאת מפני שהכסף הפך להיות גורם מפתח להישרדות, דבר המאלץ את כולם להתמקד בכסף ומסב נזק לכל שאר הדברים.

החמדנות ותאוות הבצע הפכו למקובלים מבחינה חברתית, אי הוודאות בעתיד הפיננסי קיבלה אופי כוללני, אין ערובה למקומות תעסוקה, וזה מעורר בהלה בגלל הכסף. כל החיים מתרחשים על רקע המחשבות התמידיות על כסף, צבירת כסף הפכה למרכז החיים שלנו.

בשנת 1936 פ. רוזבלט ידע, שלנזוף באליטה החמדנית, זה יעיל לפופולאריות. בשנת 2010 אובמה אמר שהוא מצדיק את החמדנות. לכן ה- Rolling Stones (להקת רוק) מופיעים בפני תאגידים וחברות ומקבלים מיליונים בכך שמשעשעים את עובדי Pepsi באיי הוואי ומשתמשים במהומות רק כדי למשוך קהל למען התועלת הפיננסית. הכול נהפך ל"אופיום להמונים", ולא רק הדת המאורגנת.

תגובתי: האגו מארגן את כל החיים שלנו. לכן אין דבר למעט התועלת האישית, בכל הפעולות שלנו, אפילו בפעולות הכי "לא אנוכיות". לעלות מעל הטבע הנוכחי אל תכונת ההשפעה אפשר רק תחת השפעתו של כוח ה"אור".

ידיעות קודמות בנושא:
כסף = זמן חלקֵי אנרגיה
הכסף הוא בסך הכול שווה ערך
עולם הכסף המזויף

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest