דף הבית / המשבר ופתרונו / אהבה מודרנית של מעמדות: איך נישואים מחזקים את אי השוויון

אהבה מודרנית של מעמדות: איך נישואים מחזקים את אי השוויון

ידיעה: היום הנישואים נערכים יותר ויותר לא לפי אהבה, אלא לפי חשבון עם השווים להם ברמת ההשכלה ובהכנסות, וזה משתקף בשוויון שבחברה. אם בני הזוג היו משכבות סוציאליות שונות, אז חלוקת העושר בחברה הייתה בצורה יותר שווה ואחידה.

יותר ויותר זוגות מתחילים להיפגש ולהכיר זה את זה במכללות ובמוסדות חינוך אחרים שבהם התלמידים כבר עברו מיון קפדני. גברים ונשים מחפשים יותר ויותר שותף פוטנציאלי לנישואין הדומה להם. הם רוצים שיהיו להם אינטרסים משותפים.

נשים מחפשות לתפקיד של שותף לחיים מפרנס טוב, אבל עכשיו גם הגברים רואים בהכנסה גבוהה של שותפה לחיים דבר סקסואלי. באופן כללי, הפער החברתי והכלכלי בין המשכילים יותר והמשכילים פחות, הולך וגדל, ולהתגבר על התהום הזאת לא מסוגלים אפילו הרומנטיקנים הנלהבים ביותר.

תגובתי: האגו שולט ומנהל את העולם ולא הרומנטיקה. רק חלוקה שווה של ההכנסות הנדרשות לכל אחד וחינוך של כולם כשייכים למשפחה אחת, יביאו את העולם לרגיעה. ובינתיים אנחנו עוד צריכים להיווכח, שהטבע שלנו דוחף ומניע אותנו להתגלות דחייה ושנאה בכל הצורות וההתגלויות שלהם, להגיע להכרת האגו כרע המוחלט כדי לחפש אחר כך את הדרך לתיקונו.

ידיעות קודמות בנושא:
אנחנו נמשכים לדומים לנו
הפכים אינם נמשכים
כיצד למצוא את בן הזוג האמיתי שלך

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest