דף הבית / הכול על הקורונה / האבולוציה מעדנת אותנו

האבולוציה מעדנת אותנו

אם לפני מאה שנה הכול התפתח באמצעות מכונות גדולות מברזל, על ידי טכנולוגיות כמו קיטור ואחר כך חשמל, הכול היה בגדול, אז היום זה לא כך, היום הכול נעשה על ידי מכונות עדינות בטכניקה עדינה, ואין לנו צורך באותם מפעלים גדולים ואמצעי הייצור הכבדים.

אנשים היום לא עובדים כמו בעבר עם פטישים, אלא היום עובדים עם מחשבים, אומנם מאחורי כל מחשב עומדת מכונה שעובדת, אבל היא עובדת. כשהדפסתי את הספרים הראשונים שלי, היו מכונות דפוס גדולות, היום בית דפוס נראה אחרת לגמרי. זאת אומרת' בהתפתחות שלנו אנחנו מתקדמים ממרכיבים שהם יותר מכניים, חשמליים, למרכיבים יותר עדינים.

לכן אני חושב שהאנושות מבינה בהדרגה שכל ההתפתחות שלנו מובילה אותנו למרכיבים נעלמים יותר, עדינים יותר, כאילו רוחניים. כך נבין שאנחנו באמת לא תלויים כמו בעבר בכל מיני מרכיבים כבדים, גדולים, מגושמים, אלא הווירוס שפועל בינינו, פועל מפני שיש בינינו שדה שלילי שאנחנו מייצרים ביחסים בינינו. קודם, לא יכולנו לקחת בחשבון את היחסים בינינו כגורם לווירוס, אלא רק כוחות ברורים, גדולים. עכשיו אני יכול להסכים שגם המחשבות והרצונות שלנו מייצבים שדות כאלה  בינינו' שדווקא על ידם הווירוסים מתרבים ומזיקים.

 

מתוך ישיבת כתבים, 5.1.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest