דף הבית / המשבר ופתרונו / דרך של 3000 שנה

דרך של 3000 שנה

שאלה: לפני 3000 שנה קבוצת אנשים גילו את החוק של ערבות הדדית: "ואהבת לרעך כמוך". כבר אז כתבו על כך, זה אותו חוק שקיים ברמה של חלקיקים אלמנטריים. כיצד קרה שכבר אלפי שנים אנחנו יודעים את החוק הזה אבל זה לא עוזר לנו, אנחנו בכל זאת לא יכולים לאזן בשום צורה את האגואיזם שלנו?

תשובתי: החוק הזה פועל נגד הטבע שלנו. הטבע שלנו שואף להתעלות, לכופף את כולם, לספוג הכול לתוכנו, מבלי לתת שום דבר לאף אחד, לא להתחשב באף אחד, זה חוק האגואיזם שטבוע בכל אדם. מה גם שאני לא סתם בהמה שמושך לעצמי חיה שטרפתי ולא חולק עם אף אחד, אני רוצה לכופף את כולם תחתיי, כדי שכולם יהיו עבדים שלי, ישתחוו וישפילו את עצמם לפניי. אני רוצה שליטה מוחלטת על כל העולם. ואם מישהו חושב, שזה לא כך, הוא פשוט לא מכיר טוב את עצמו.

שאלה: אם לפני כמה אלפי שנים אנשים כבר ידעו, ש"על כל פשעים תכסה אהבה" ולא השיגו את המצב הזה, האם צריכות לחלוף עוד אלפי שנים עד שאנחנו נגיע לזה?

תשובתי: יכול להיות. אני לא מדבר על כך שהתהליך צריך להסתיים כבר היום. אבל אנחנו מתקדמים לקראת זה. אנחנו מתקדמים לקראת הכרת הרע, כי לא נוכל לחיות בתוך הטבע שלנו. בכך אנחנו הורגים את עצמנו ומעמידים בסכנה את החיים על פני האדמה. אנחנו צריכים באופן כלשהו להעלות את עצמנו מעל לאגואיזם שלנו, מעל לאינסטינקטים שלנו, ולהביא את עצמנו לשיתוף פעולה הדדי אינטגרלי.

מתוך תוכנית טלוויזיה "עידן שלאחר נגיף הקורונה", 16.04.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest