דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / דרושה בדחיפות שיטת חינוך!

דרושה בדחיפות שיטת חינוך!

כנס We! העולמי בניו ג'רזי, שיעור מס' 6

שאלה: האם אנחנו צריכים להתחיל את החינוך הקבלי מילדינו, כדי לעשות מהם דוגמא לעולם החיצוני, או שאנחנו כבר מוכנים לעולם החיצוני והשאלה היא רק כיצד לעשות זאת?

תשובתי: על ההורים לחנך את הילדים. כך מסודר בטבע. לכן, אם אני כהורה מבין שהדבר הטוב ביותר שאני יכול לתת לילד הוא הקשר עם האור, עם הבורא, עם הכוח שיכול להגן עליו ולפתח אותו עד לדרגה הגבוהה ביותר, עם הכוח שמלווה אותו גם בעולם הזה וגם בעולם הבא, אני ללא ספק ארצה לספק לילד את התמיכה הזאת, כהגנה.

אני רוצה שהאור יחנך את הילד, ולא סתם מורה בית הספר. קודם כל, אני רוצה לתת לו חינוך רוחני, ובנוסף לכך הוא יכול ללמוד בבית הספר או באוניברסיטה. לא חשוב לי כל כך אם הוא יהיה פועל או פרופסור, חשוב לי עם איזה מטען רוחני הוא יסיים את חייו, האם הוא יהיה מאושר במשך החיים האלה, האם הוא ידע לשם מה הוא קיים.

לכן החינוך הרוחני חשוב לאין ערוך מהחינוך הגשמי, שכיוונו משתנה כל כמה שנים. היום האדם מסיים את הלמודים – ועליו שוב להתחיל ללמוד. העולם ניצב בפני מהפכה בתחום התקשורת.

האם עלינו תחילה לחנך את ילדנו ובעזרתם להפיץ את המערכת של החינוך הרוחני, או שעלינו לפתח ישירות את החינוך הרוחני בעולם?

אנחנו צריכים, כאן ועכשיו, לפרסם ברבים את החינוך הרוחני. עד שילדינו יגדלו ונוכל להציג אותם בפני העולם, יעבור זמן רב. כבר עכשיו, ללא שום קשר לילדים שלנו, אנחנו מכינים חומרים על שיטת החינוך הרוחני ומפיצים אותם בעולם בכל השפות דרך ארגונים ציבוריים שונים.

אנחנו מחנכים את ילדינו ונשמח אם ילדים מארצות אחרות יצטרפו לזה וירטואלית וישתתפו במחנות הקיץ שאנחנו רוצים לארגן. עלינו לראות את תוצאות החינוך הקבלי על ילדינו. כבר עכשיו אנחנו רואים תוצאות, אך זה לא מספיק כדי לפנות לעולם ולהראות להם מה קורה. אם בעוד שנתיים-שלוש אנחנו נראה שילדים בני 5-6 כבר חושבים נכון, בני 11-12 מבינים מה קורה בעולם והם אנשים בוגרים, ואילו בגיל 15-16 מסיימים אוניברסיטה, יהיה לנו מה לומר לעולם.

מתוך שיעור מספר 6 בכנס ניו-ג'רזי, 02.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
קבלה ופעילות התנדבותית
ההשתתפות של כולם – ערובה להצלחה
דוגמה מוחשית אחת שווה יותר מכל המילים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest