דף הבית / דיכאון ורשת האינטרנט

דיכאון ורשת האינטרנט

שאלה: איך אתה רואה את התופעה של התפשטות הדיכאון?

תשובתי: ככל שאנחנו מתפתחים מדור לדור יותר אנשים בעולם מתקדמים בהכרת העולם, הכרת המציאות, ורוצים לצאת מהעיגול הקטן שלהם, ורואים את העולם דרך הטלוויזיה, האינטרנט, וכך אנחנו נמצאים תחת לחץ של כלי התקשורת, והם בעיקר האשמים שאנחנו נכנסים לדיכאון, כי במקום לחנך אותנו נכון ולהשלים את ההתפעלות השלילית מקיומנו, כלי התקשורת מוסיפים וחוגגים, ממש רוקדים על העצמות שלנו.

שאלה: מה הכוונה "התפעלות שלילית מקיומנו"?

תשובתי: הרגשה שאנחנו לא מרוצים מהחיים שלנו, אנחנו מדברים לשון הרע על כל מה שקורה, על כל אדם ואדם, על כל המינים, כל הסוגים. בכל מה שיש אנחנו מחפשים כביכול צורות שליליות שימלאו את המוח והלב שלנו.

שאלה: אתה רואה בכלי התקשורת כלי חינוכי עבור האנושות?

תשובתי: ודאי. האנושות ומה שקורה זו תוצאה ישירה מכלי התקשורת. וזה לא שהם נכשלים בלהביא אותנו להסתכלות הנכונה, אלא הם מצליחים להביא אותנו להסתכלות לא נכונה שנגלה שאנחנו אומללים, מסכנים, מנוהלים על ידי כוחות רעים וכולי. זה מה שהם עושים כדי לשלוט בנו יותר.

שאלה: יכול להיות שבני אדם תמיד היו קצת מדוכאים, אבל פשוט לא בדקו את זה אז, או שזו תופעה שאופיינית לזמן הנוכחי?

תשובתי: זה אופייני לזמן הנוכחי מפני שהיום אנחנו נמצאים בהתקשרות מיוחדת מאוד סביב כדור הארץ, אבל ההתקשרות הזו איננה אמיתית. זה בסגנון שכלי התקשורת מייצבים את צורת הקשר בינינו ואז במקום שנשב סביב כדור הארץ ונדבר על כל מיני דברים יפים, טובים, נורמליים, נדון בצורה נכונה על החיים ועל העתיד, הם מכוונים אותנו כך שנגיע לדיכאון.

שאלה: מה יוצא להם מזה?

תשובתי: שליטה. זה עוזר להם לשלוט כי אנחנו נמצאים בדיכאון, אז הם יכולים למכור לנו כל מיני דברים. הם מסובבים אותנו ממצב למצב כי כדאי להם.

 

מתוך ישיבת כתבים, 7.10.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest