דף הבית / אקטואליה / דאע"ש הכריזו על אובמה כח'ליפה

דאע"ש הכריזו על אובמה כח'ליפה

הודעה שהתפרסמה בקבוצת המדיה של "אל-חיאת": ארגון הטרור דאע"ש פרסם סרטון, בו הלוחמים של דאע"ש פונים בערבית ובאנגלית לנשיא ארה"ב, ברק אובמה, ומכנים אותו המנהיג הגדול של האיסלאם וח'ליפה.

"אחים ואחיות! היום אנחנו נספר לכם על אחד מהמנהיגים הגדולים של האיסלאם, שהרים את הג'יהאד לרמה חדשה. לפני כמה מאות שנים המוסלמים היו מפורדים. עם זאת, הבאנו פחד בלבבות של אויבינו. אפשר להיזכר באפגניסטן. ג'ורג' בוש הביא את הג'יהאד לעיראק. אבל הגיבור האמיתי הוא אובמה, שעמד בחוד החנית של הח'ליפות שלנו. הודות לו יכולנו להיפטר מממשלות מתנגדות, שלא הלכו בעקבות חוקי השריעה. אובמה הצליח לפטור אותנו מקדאפי, שהיווה מכשול עבורנו בהקמת חוקי השריעה. עכשיו הודות לאללה הרחום, כל הקבוצות שלנו מאוחדות תחת דגלה של דאע"שאו אובמה! לוחמי המוג'אהדין מודים לך על הנשק בו הם משתמשים נגד אויביהם. אובמה, נתת לנו במתנה את הנשק, בו אנחנו משתמשים נגד האויבים שלך, אובמההרבה אחים לוחמי מוג'אהדין הצטרפו אלינו מהמחנות הצבאיים בירדן ובטורקיה. אובמה, אתה עשית הרבה עבורנו. לכן אנחנו מכריזים עליך כעל ח'ליפה (תואר מנהיגות איסלאמי, שמשמעותו מחליף של הנביא מוחמד) של המדינה האיסלמית. כדי שיחד נילחם נגד הצלבנים הרוסיים שמפגיזים אותנו".

בסוף הסרטון הלוחמים עורכים השבעה, משביעים את הח'ליפה החדש: "אנחנו נשבעים לאמיר אל מומינין (מפקד המאמינים) אבו מליאה ברק איבן חוסיין אל אובמה אל אמריקהאנחנו מבטיחים להקשיב ולציית לו ברגעים של שמחה וצער, בזמנים נעימים וקשים. אנחנו נשבעים לא להתווכח עם הסמכות של המנהיגים שלנו. יש לנו הוכחות מאללה".

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest