דף הבית / חינוך, ילדים / גרמניה לא תוציא את האיחוד האירופי מהמשבר

גרמניה לא תוציא את האיחוד האירופי מהמשבר

Laitman_2011-01-27_3751_w.jpg

דעה (ווסילי קולטשוב, המרכז לפיתוח כלכלי, המכון לגלובליזציה ולתנועות חברתיות, רוסיה):

עד שנת 2013 בעולם היו קיימים מספר מקומות שאיתם הכלכלנים הליברליים קשרו את ההתאוששות העתידית של הכלכלה העולמית. אחד מהם, היא סין. במשך שנת 2012 הצמיחה הכלכלית הסינית האטה, וזה יותר ויותר משפיע על אירופה. הצפון של גוש האירו היה במקום השני של התקווה, וזה קשור לעוצמת הכלכלה של גרמניה שהחלה להיחלש, עם זאת היא החלה לנקוט בצעדים, בגרמניה קיימת אבטלה סמויה גבוהה. מארה"ב בשנות 2011-2012 היו יכולים לצפות לצמיחה רק האופטימיסטים הליברליים הנאיביים ביותר.

גרמניה לא תוכל להוציא את האיחוד האירופי מהמשבר הכלכלי. המשבר הפוליטי רק מחזק את העמדה הנוקשה ה"חסכונית" של גרמניה. אפשר לשכוח מהתקוות שגרמניה תישאר באירופה כמרכז צמיחה, יציבות והשקפות חדשות.

הערה: יש דרכים לטבע להביא את האנושות לשלמות. האדם חייב למצוא איזון בין אגואיזם ואלטרואיזם, שנאה ואהבה, וקשר נכון ביניהם, ב"קו האמצעי". במצב כזה, כשכוללים בתוכם את כוחות הטבע – ו +, האדם והאנושות יכולים להתקיים, אחרת הם יפלו למלחמת עולם.

בעולם לא יישאר מקום רגוע, הכול יהיה בחורבן (התחום העסקי, הכלכלי, הפיננסי, החברתי וכו'), עד שלא יבינו שהאפשרות היחידה של קיום באיחוד הנכון בין הכוחות הרעים והכוחות הטובים, היא דרך שיטת החינוך האינטגרלי.

ידיעות קודמות בנושא:
גרמניה היא אירופה החדשה וה"חולה"
גרמניה מתקיימת בזכות האירו
גרמניה תציל את גוש האירו?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest