גם למדונה יש שליחות

laitman_2008-11-14_7045_70.jpg

שאלה: באמצעי התקשורת מנצלים את השם של מדונה כדי למכור מאמרים על קבלה. בקרוב יתחילו תחת השם של הקבלה למכור מאמרים על מדונה. מה ניתן לעשות עם זה?
תשובה: קליפה עוזרת לפרי לצמוח, וכאשר הפרי בשל משליכים את הקליפה ואוכלים את הפרי. זו השליחות של ברג ומדונה. הם מושכים את האנשים על ידי ריקנות זוהרת, ומתוך כך ובהדרגה אותם האנשים נעשים חכמים יותר ועוברים לקבלה האמיתית.

שאלתה של טלי: אני לומדת כשנה את שיטת ימימה, לאחרונה גיליתי את האתר שלך והתחלתי להתעניין. שאלתי, האם אני יכולה ללמוד את שתי השיטות או שעליי להתרכז בדבר אחד?
תשובה: בעבר, לפני זמן רב, היא ביקרה אצלי, אך איני זוכר אותה ואיני מכיר את שיטתה. אישית אני מעדיף לעסוק בחוכמת המודעות, שלא נבראה על ידי אדם, אלא בחוכמה עתיקה ומעשית על פי המקורות האמיתיים. בדקתי גם על עצמי את האמת שבה, והתוצאה מכך היא, שאיני רואה שיטה אחרת להשגת מטרת הבריאה.

מכיוון שטבע האור והרצון הנברא על ידו הוא אחד, ומשום שרק האור משנה את הרצון, שיטת ההתפתחות שלנו היא משיכת האור לשינוי הרצון. למשוך את האור ניתן רק על ידי השאיפה להידמות לו, וזה אפשרי רק בחיבור עם הקבוצה. לקבל מהם יותר ממה שנמצא בך מהטבע, מהרצון, מתוך תכנית הבריאה, ואין דרך אחרת!

שאלה: האם קיימות שיטות אחרות חוץ מהקבלה שמאפשרות לקרב, או יותר נכון, לעורר את המודעות למדרגה רוחנית, או שאתה חושב שזו רמאות?
תשובה: רמאות.

פוסטים קודמים בנושא זה:
מהו ההבדל בין הקבלה לבין השיטות האחרות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest