דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / גם ביפן מחסום הוא מחסום…

גם ביפן מחסום הוא מחסום…

photo_rav_gh70_084.jpg

שאלתה של הילה: אני לומדת איתכם יום יום כבר שלוש וחצי שנים. הלימוד שלי הוא אינטנסיבי וכולל שיעורי בוקר עם הגברים, ונוסף על כך אני שומעת אתכם כמעט 12 שעות ביום. ממש "נושמת" קבלה כל היום.

אני גרה ביפן וגם בן-זוגי לומד איתי. מיום ליום, מחודש לחודש ומשנה לשנה, המציאות הפנימית שלי מתבהרת ומתחדדת יותר ויותר, ממש ישות שהולכת ומתמזגת בתוך תכונות הכלים שלי ובהשגת המצבים המשתנים בתוכי.

אין ספק שלימוד הקבלה איתכם שינה את כל ההוויה שלי, וכמובן, כל כולי כמו כולם משתוקקת לעבור את ה"מחסום". שאלתי היא: האם יש סיכוי שאני אעבור את המחסום למרות שאני רחוקה, ואין בידי לעשות הפצה עקב המרחק?

תשובה: תוסיפו ללימוד שלכם את ההפצה. אני מכיר את יפן וחושב שיש שם תנאים מצוינים להפצה. תשתתפו בפיתוח האתר שלנו בשפה היפנית ובקידום שלו באינטרנט היפני. האדם מקבל רוחניות רק במקום שהתפנה, במקום שהוא נותן, משפיע.

One comment

  1. הלה יקרה,מתוך היכרות אישית עם היפנים אני בטוחה שאפשר לעשות שם הפצה טובה.ראשית, משום שהם מעריכים את"הראש היהודי"(יודיה ג'ין אטמה גה אי…) וחלקם שמעו על הקבלה כענף האיזוטרי החכם של היהדות…ושנית,הדור היפני הצעיר ממש אובד דרך והדור המבוגר אובד עצות בהקשר זה.    בהצלחה!    אילה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest