דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / גלים חמים של חג הסוכות

גלים חמים של חג הסוכות

בגילוי של הכוח העליון יש 125 מדרגות, התקרבות יותר ויותר גבוהה של האדם לבורא. אבל התהליך הזה מתקדם בצורה מיוחדת, כי במידת ההתקרבות שלי אני פתאום מרגיש שוב חושך של הסתרה עוד יותר גדול. ושוב אני מתקדם, בכך שמתגבר על החושך, מבצע גילוי, כדי למצוא את עצמי שוב בחושך.

זה כמו בבית ספר, שבו בכל עלייה לכיתה הבאה, הלימוד הופך להיות יותר רציני וקשה. בכיתה א' אנחנו לומדים תוך כדי משחקים, בכיתה ב' נהיה קצת יותר קשה, בכיתה ג' עוד יותר קשה. כאשר אנחנו מגיעים לכיתות הגבוהות, הלימוד הופך למתוח מאוד, ובאוניברסיטה זה לגמרי קשה.

דרגות הקושי עולות באופן חד, באופן אקספוננציאלי, וחייבים לקחת את זה בחשבון. אבל אנחנו לומדים לעזור זה לזה בדרך הזאת ולהשתמש בעזרתם של המקובלים ובכל המערכת המאורגנת שהוכנה עבורנו.

כמו גם במדע רגיל, אנחנו משתמשים בכל ההישגים, החל מימי קדם ועד ימינו. ואף שנהייה קשה להתקדם, בחזית המדעית עובדים היום מיליוני אנשים, דבר המצריך משאבים רבים, חומרים ואמצעים כספיים, ולכן המדע מתפתח.

ככל שאנחנו מתקדמים, כך עולות הדרישות לעבודה, לכמות ואיכות שלה, בכך שנדרשת השתתפות המונית. לכן היום כל האנושות נכנסת למדרגה מיוחדת, אנשים רבים מרגישים את הריקנות של החיים, שאותה אפשר למלא רק על ידי חיפוש אחר הבורא.

מהסיבה הזאת האדם מאבד את הטעם בחיים, דבר שנועד לדחוף אותו לגילוי של הכוח העליון. הוא ימצא מילוי רק אם יגלה את מקור החיים שהוליד אותו ושמשחק איתו ב"מחבואים".

סוכות, זהו חג מיוחד. זה הזמן, שבו כל מחפשי הבורא כבר מתחילים להרגיש את הגלים החמים, את החיבוקים שבאים ממנו, וזוהי הרגשה נפלאה. כמו במשחק מחבואים, כאשר מתקרבים למקום הגילוי, גם כן אומרים: "חם, עוד יותר חם, ממש רותח!".

סוכות, זהו זמן מיוחד אפילו עבור אותם אנשים שעדיין לא נכללו בחיפוש אחר הכוח העליון, אבל כבר מרגישים מעט את חסרונו. אם במשך החגים הם לפחות איך שהוא יצטרפו אלינו: ישתתפו בדיונים במעגלים, אז הם ירגישו, שבזה נוכח רגש מאוד מיוחד של השראה והתרוממות רוח שעוטף את העָם כולו.

נקווה, שיחד אנחנו נזכה להרגיש את החום והגילוי הזה!

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 441, 05.10.2014

ידיעות קודמות בנושא:
תחת צילו של עראי
צא מבית הקבע ושכון בסוכה
אור של חג הסוכות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest