דף הבית / חכמת הקבלה / שורשים רוחניים / גימטריה זו שפה לתיאור העולם העליון

גימטריה זו שפה לתיאור העולם העליון

שאלה: האם ההיגיון של העולם שלנו נשמר ברוחניות? לדוגמה האם גם ברוחניות, שתיים ועוד שתיים, שווה ארבע?

תשובתי: ההיגיון של העולם שלנו לא נשמר ברוחניות. שם אין כזה חשבון, אבל יש הרבה חישובים אחרים, בהתאם לעניין שבו אתה עוסק. בדרגות שונות לכולם תהיה מתמטיקה שונה.

שאלה: חשבון רוחני, זו גימטריה של מילים? האם יש לכך שייכות לרצון?

תשובתי: בוודאי, מפני שכל אות מהווה שילוב בין כוחות השפעה וקבלה שונים, שיוצרים צורה בסיסית כזו או אחרת. לכן 22 אותיות האלף-בית העברי הן בסיסיות.

תשע האותיות הראשונות תואמות לתשע ספירות של בינה, תשע האותיות הבאות אחריהן תואמות לתשע ספירות של זעיר אנפין, וארבע אותיות אחרונות, תואמות  לארבע ספירות של מלכות. ישנן עוד חמש אותיות נוספות (סופיות) שנוצרות מתוך הפרסא.

שאלה: כל אלמנט של אות כמו נקודה, קו אופקי, קו אנכי, כולם כוחות?

תשובתי: כן. שילוב מסוים בין כוחות השפעה וקבלה יוצרים את אותיות. הבורא ברא רצון (נקודה שחורה). תוך כדי תהליך התפתחות הרצון הוא השפיע עליו באופן קבוע, בכך שאסף כל מיני שילובים אפשריים של ההשפעה שלו. לכן, כאשר הנקודה השחורה משתקפת  על רקע  האור הלבן, היא מציירת התאמה בין האור העליון לבינה, על ידי הרצון שלה. וכך נוצרות 22 תבניות.

חוקי הגימטריה זהים בכל מקום, עשר הספירות אינן משתנות. אבל, במתמטיקה של העולם שלנו זה לא מוצג. גימטריה, זו אחת השפות לתיאור העולם העליון והתהליכים בו. זו שפה של חכמת הקבלה.

מתוך שיעור וירטואלי, 25.02.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest