דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / בשירות הוד מלכותו הבורא

בשירות הוד מלכותו הבורא

שאלה: אני יכול להפיץ דרך האינטרנט אך לא ברחוב, אני לא יכול, לא נעים לי.

תשובתי: אני מבין אותך. יכול להיות שבאינטרנט אתה מסתתר תחת איזה שם בדוי וכולי. אבל בכל זאת, תשתדל לצאת לרחוב, אפילו ללא קשר לקבוצה ולחברים, ותתאר לעצמך שהבורא נמצא לידך והוא דורש ממך את זה, הוא מבקש.

אתה יוצא לרחוב לא מתוך היוזמה שלך, אין לך שום קשר לזה. פשוט הוא שׂם אותך כדי שאתה תחלק פליירים, כדי שכל אדם שעובר לידך ירגיש שהבורא נמצא בך ואתה מעניק לו מנה של אור: עוד קומץ של אור ועוד קומץ נוסף, לכל אחד מהעוברים.

וזה לא משנה איך הוא מגיב לזה, זה הבורא שמסדר לך את תגובתם. פעם היא טובה ופעם רעה, ואת כל זה אתה צריך להרגיש. כל זה הכרחי כדי "לפרמט" אותך קצת ולהתאים אותך לעולם הרוחני. כלומר הבורא נמצא בך ובאחרים, ואתה נמצא כקשר בין החלק הפנימי והחיצוני שלו, ובסופו של דבר, גם כן מגיע לדבקות עימו.

תתאר לעצמך כזה מצב, שאתה לבדך ללא קבוצה, ללא חברים, ללא שום דבר. יש לך ביד חבילה של פליירים שאותם אתה צריך לחלק. אתה נמצא עכשיו בשירות הוד מלכותו הבורא. וזה הכול. הכול פשוט. ואתה בעצמך לא קיים. תנסה! אתה פתאום תרגיש שהאגו שלך לא שייך לזה, ואתה לא נמצא כאן.

יש איזו דמות, בובה, שנבראה על ידי הבורא כדי שהיא תחלק פליירים. הבורא לא יכול לקבל את צורתך. לכן אתה מקבל את הצורה הזאת. כלומר, אתה בעיקרון נמצא בהתגלמות של הבורא. הוא נמצא בתוכך: עכשיו הוא פועל עם היד שלך, ועכשיו הוא מדבר דרך הפה שלך, וזה הבורא בתור אדם זר והוא פונה אליך.

באופן כזה הוא מלמד אותך משני צדדים: מצד העולם החיצוני, הקהל, ומהצד הפנימי שלך. ואת כל זה אתה מתחיל להרגיש בתוכך. על זה נאמר: "אחור וקדם צרתני". וזה הגילוי של הבורא לאדם בכל מה שקורה לו.

ואתה עורך כזה ניסוי חד. ולכן זה מאוד מעניין! אתה מתחיל להרגיש איפה הוא ואיפה אתה. בכל שבריר שנייה ואפילו בתדירות גדולה יותר, מופיעה אצלך כמות עצומה של מחשבות, רגשות, תחושות, בירור פנימי, ניתוח "דברים".

באופן כזה אתה תתגבר על המחסום הפסיכולוגי ותראה, עד כמה זה מייד פותח אותך, אתה תתחיל להבין כיצד הבורא ממלא את כל העולם ושדווקא הוא נותן לך את התחושות הללו של חוסר הנוחות. בשביל מה? כדי שאתה תזדקק לו ולא תעזוב את המשימה שלך שניתנה לך כדי למשוך אותך אליו.

מתוך שיעור בשפה הרוסית בנושא "שאלות ותשובות", 25.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לא להתחמק מיציאה אל העם
יסוד ההתקדמות הרוחנית
תתחילו לעבוד עם אנשים!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest