דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / בשביל מה צריך את השיטה האינטגרלית?

בשביל מה צריך את השיטה האינטגרלית?

שאלה: איך צריך לבנות יחס נכון להפצה המונית של השיטה האינטגרלית?

תשובתי: קודם כל, נשאל את עצמנו האם אנחנו צריכים את זה או לא? כלומר, תחילה אנחנו צריכים להסביר לעצמנו ולכולם, שהשיטה של החינוך האינטגרלי מופנית לאותם החסרונות שנפלו מאיתנו, ורק אם אנחנו נאסוף אותם ונחבר אלינו, אז יהיה לנו עם מה לפנות לבורא. רק אז אנחנו נוכל לגלות אותו.

אחרת, אין לנו עם מה לפנות אליו. הרצונות שלנו הם עד כדי כך קטנטנים, שאנחנו לא מצליחים אפילו להתחבר בינינו. כוח החיבור לא נמצא בהם. הם עד כדי כך קטנים, שאנחנו בקושי מסוגלים לא להפריע זה לזה, ולא יותר.

כוח החיבור נמצא בעיקר בדרגות ג' ו- ד' של הרצון, וכמו כן בחצי מ- ב'. פשוט אין לנו את העביות הזאת, את העומק הזה. לכן נאמר: "אתם מעטים מכל העמים".

לכן, אין לנו ברירה אחרת, כדי להגיע גבוה יותר אנחנו חייבים לרדת נמוך יותר, לעומק, ולפנות לקהל הרחב, לעמךָ, כי יש שם רצונות גדולים מאוד. הם מפוזרים בין מיליארדי אנשים, ולכן הגודל והעומק של הרצונות האלה אינו מורגש. אבל למעשה הרצונות האלה מגיעים עד ל"כיסא הכבוד", עד הבורא.

צריך רק להתחיל לחבר אותם בדרגה ה"גשמית", כדי לחבר את הרצונות והייסורים שלהם כבר בדרגה רוחנית, בחיבור בקבוצה. ואז אנחנו מעצבים דרישה שמגיעה לגבהים, ואז מקבלים במקום מצב של קטנות, מצב של גדלות, כדי לספק לאנשים את דרגת ה"עוּבר". אז הם יקבלו את האור בבחינת "האור המקיף", כמו מהרחם, ויתחילו בצורה כזאת להתפתח, אפילו ללא הכרה וללא מודעות.

לכן ההפצה שלנו לקהל הרחב מיועדת לכך, שיהיו לנו חסרונות מהם, ועם החסרונות האלה נוכל להגיע לבורא.

מתוך שיעור של הכנה לכנס באמריקה, 15.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הפצה לצורך איחוד
התרופה האוניברסלית שעושה פלאים
שתי שיטות של הפצה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest