דף הבית / אקטואליה / ברני סנדרס לא אוהב את ישראל

ברני סנדרס לא אוהב את ישראל

הערה: מועמד לנשיאות ארה"ב מטעם המפלגה הדמוקרטית, ברני סנדרס, יהודי לפי לאומיותו לא אוהב את ישראל. במהלך שיחה על אחסון תחמושת של החמאס הוא אמר: "לפי זיכרוני, ברצועת עזה נהרגו עשרת אלפים בני אדם חפים מפשע, רובעים שלמים נהרסו עד היסוד, בתי חולים הופצצו". כאשר ענו לו שבבתי חולים יש מתקנים להתראה מפני התקפות, הוא העמיד פנים שלא שמע. אחרים מפלרטטים עם הלובי היהודי, ואילו הוא לא.

תשובתי: הוא עובד למען אחרים, בכך שהוא מוביל קו דמוקרטי שמכוון במלואו נגד ישראל גם הוא וגם גברת קלינטון משחקים ביניהם, רק במשחקים שונים. היא מפלרטטת עם ישראל, ואילו הוא כיהודי מופיע כביכול בעד צדק. סנדרס,  למד במפלגה וגם חונך על ידי הסוציאליזם. בהגיעו לשלטון הוא יהיה יותר ישיר ויותר נוקשה מברק אובמה

שאלה: מה צריכה לעשות ישראל במקרה זה?

תשובתי: תלוי איך ישראל תפעל. אם עד לבחירות לנשיאות ישראל לא תתחיל להשתנות, אז יופעל עלינו לחץ בדמות נשיא כמו סנדרס ואז נרצה להימלט מהמצב ולעלות לרוחניות. עלינו להבין שכל הכוחות של העולם שלוחצים עלינו, בסופו של דבר לוחצים אותנו החוצה מהעולם הזה כדי שנעלה למקור הרוחני שלנו נתחבר איתו ונעביר דרכנו את האור העליון לכל האנושות. אם נעשה זאת ללא דרבון מצד גורמים חזקים של העולם הזה, אז יהיה טוב. ואם לא, אז יתחילו בעיות ויהיה לנו רע.

שאלה: אחת הבעיות הגדולות היא סנדרס?

תשובתי: הבעיה היא לא איתו, אלא עם העם שלנו. מקובלים חייבים להביא לעם את הידיעה על תפקידו, ולהסביר לו במה מסתכמת ההנהגה שלו ועתידו כלפי כל העולם. יוצא, שאנחנו בוחרים לא רק את הנשיאים שלנו, אלא גם נשיאים אמריקאיים, לא באמריקה, לא דרך הלובי, אלא כאן על ידי המעשים שלנו, על ידי ההתקרבות שלנו ואז אין לנו צורך בלחץ חיצוני.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 6.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest